Lectură de 2 minute

02 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Restaurantul virtual Yellow.Menu lansează Lunch.Planner, pentru cei care vor mâncare gătită în fiecare zi

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Pandemia a schimbat comportamentul de consum al românilor, aceștia dorindu-și să servească în continuare masa ca la restaurant, dar în intimitatea casei sau la birou. Este unul dintre factorii care au contribuit la creșterea comenzilor pentru Yellow.Menu, restaurant virtual, care livrează în București și Cluj-Napoca. În topul preferințelor se află preparate sofisticate, care reflectă acest nou comportament: fripturile de ton cu diverse sosuri, budinca cu chia și pieptul de curcan cu sos de lămâie, miere si sparanghel.

Recent, Yellow.Menu a lansat Lunch.Planner, opțiunea de planificare a meniului pentru toată săptămâna, care vine ca răspuns la dorința clienților de a se bucura de preparate diverse, proaspete, gătite zilnic, dar și de un serviciu care să le simplifice alegerile printr-o planificare a meselor de prânz. Astfel, clienții pot alege ce, când și unde să le fie livrat prânzul cu până la 10 zile în avans.

Preparatele de prânz, preferate de români

La nivelul platformei Yellow.Menu, cele mai multe comenzi au fost, în prima parte a anului, pentru preparate de prânz, însă în ultimele luni preferințele românilor s-au extins și către cină, motiv pentru care Yellow.Menu a lansat Yellow.Dinner, preparate semnate de chefi care sunt livrate calde, pentru cină.

În perioada verii s-a remarcat o deschidere accentuată către preparatele ușoare, creșteri notabile fiind în special pentru preparate cu aport caloric redus, vegetariene și pe bază de pește. Astfel, cele mai comandate au fost piept de curcan, somon cu legume la gratar, summer wrap cu legume, burger vegan, salata cu halloumi si cartofi copti. Preferința s-a menținut și la capitolul deserturi, salata de fructe fiind alegerea cea mai populară.

Noi servicii de la Yellow

Yellow.Menu a lansat o serie de virtual brands, branduri dezvoltate pentru a deservi livrările prin platforme. Yellow.Lebanese, linie permanentă de preparate cu specific libanez este primul virtual brand al Yellow.Menu disponibil în platformele de comandă mâncare, următorul fiind Yellow Brunch – un serviciu nou, lansat recent - care include livrarea unui meniu de brunch, sâmbăta.

„Popularitatea în creștere a restaurantelor virtuale precum Yellow Menu reflectă direcția spre care se îndreaptă românii, urmând de altfel trendul internațional, accentuat în ultimul an. Preferințele conturate în această vară, alături de interesul față de noul serviciu de planificare a meselor arată că publicul nostru este tot mai atent la ingrediente, preocupat de calitate în egală măsură ca de gust, și își organizează timpul și resursele eficient”, a declarat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

Yellow.Menu s-a extins și cu linia Fresh by Yellow, dar și pe zona de băcănie, unde oferă preparate locale, artizanale, precum și fructe și legume proaspete. Aici portofoliul conține 40 produse, iar până la finalul anului acesta se va dubla, acoperind segmente de produse în funcție de solicitările clienților.

Citeste si:
Cum va sprijini RetuRo operatorii HoReCa în implementarea Sistemului Garanție-Returnare 
Cum va sprijini RetuRo operatorii HoReCa în implementarea Sistemului Garanție-Returnare 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Restaurantul virtual Yellow.Menu lansează Lunch.Planner, pentru cei care vor mâncare gătită în fiecare zi