În perioada 8 mai - 8 iulie, Lensa marchează aniversarea cu o campanie amplă ce include reduceri de până la 90% la mii de produse, o tombolă cu premii în valoare de 40.000 Euro, dar și alte surprize pentru clienți. Toate aceste beneficii pot fi descoperite atât pe Lensa.ro, cât și în magazine.
În cel de-al 11-lea an de existență, Lensa marchează extinderea la nivel internațional a companiei. În 2023, a fost deschis un număr record de unități: 47 de magazine fizice, dintre care 42 pe teritoriul României, 4 unități în orașul Chișinău, Republica Moldova și o unitate în Sofia, Bulgaria, Lensa devenind primul brand de optică românescă care depășește granițele țării.
Totodată, cu un total de 81 de magazine la nivel național, Lensa a devenit cel mai mare jucător de pe piața de optică din România.
În cei 11 ani de existență, Lensa a depășit numărul de 2 milioane atât pentru consultațiile oferite, cât și al comenzilor efectuate, servind aproximativ 1 milion de clienți.
Cu ocazia aniversării a 11 ani, Lensa lansează și programul Extra+, unde clienții se pot bucura de un pachet de beneficii în premieră pe piața din România care include reduceri suplimentare în funcție de valoarea comenzii, cât și consultații optometrice gratuite.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 11 ani de existență a devenit cea mai mare rețea de optică din România. În prezent, compania deține 81 de showroom-uri în 36 de orașe din țară: București, Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Balotești, Bârlad, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Constanța, Cluj, Craiova, Deva, Drobeta Turnu Severin, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Roman, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Suceava, Târgoviște, Târgu Mureș, Timișoara, Tulcea, Voluntari, Zalău.