În ceea ce priveÈ™te totalul produselor vândute în România, cea mai mare pondere o reprezintă produsele de make-up. Această categorie a reprezentat 29% din vânzări, urmată de categoria de îngrijirea părului cu 21,7% È™i de parfumuri cu 17,8%. În ultima categorie menÈ›ionată, cel mai vândut parfum în timpul anului trecut a fost Lancome – La vie est belle. Numărul total de comenzi plasate în România în 2021 a fost de 1,37 milioane. În total, în anul precedent, Notino a livrat clienÈ›ilor români aproape 7 milioane de produse.
„Aceste cifre confirmă faptul că cererea pentru produse cosmetice È™i de îngrijire personală este încă în creÈ™tere, evoluÈ›ie declanÈ™ată de pandemia de coronavirus. ClienÈ›ii sunt astfel motivaÈ›i în consum de dorinÈ›a de a se simÈ›i mai bine”, a spus ZbynÄ›k Kocián, CEO Notino.
Notino a stabilit un nou record de 737 de milioane de euro al cifrei de afaceri anuală, înregistrând o creÈ™tere de 35%, față de anul precedent. Ponderea României în cifra de afaceri totală este de 8%, plasând È›ara noastră în top 5 cele mai performante pieÈ›e pentru companie.
În 2021, Notino a livrat 16,2 milioane de pachete È™i a vândut 77 de milioane de produse. Compania a stabilit un record de 180.000 de comenzi plasate într-o singură zi, pe 27 noiembrie, în cadrul promoÈ›iei de Black Friday.
La nivel de grup, Notino a continuat să se dezvolte pe noi pieÈ›e în 2021, adăugând patru noi țări la reÈ›eaua sa – Irlanda, Letonia, Lituania È™i Estonia. Retailerul online operează acum pe 28 de pieÈ›e unde ajunge la 20 de milioane de clienÈ›i, cu o creÈ™tere de 4 milioane față de anul precedent.
Notino este unul dintre cele mai mari magazine online care comercializeaza parfumuri si cosmetice din Europa. Compania a fost înfiinÈ›ară în Republica Cehă în 2004. În prezent, Notino activează pe 28 de pieÈ›e europene, unde operează 26 de magazine fizice È™i are un portofoliu incredibil de 83.000 de produse, de la peste 1.500 de branduri.