Lectură de 2 minute

09 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Readaptare în pandemie: lanțul de saloane GETT'S lansează un magazin online cu produse de beauty

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Lanțul de saloane GETT'S a lansat un magazin online, în care se regăsesc peste 750 produse de la branduri de top din domeniul beauty, utilizate în mare parte exclusiv în saloane, de către profesioniști. Astfel, GETT'S își dorește să ajungă mai aproape de clienți, oferindu-le consultanță în îngrijire și în afara salonului.

GETT’S a lansat primul shop online din domeniul înfrumusețării ce îmbină experiența offline cu cea online. Clienții pot achiziționa produse de îngrijire și înfrumusețare dintr-un portofoliu de branduri profesionale pentru îngrijirea tenului, părului, manichiură, inclusiv ustensile, de la branduri precum de la Kerastase, LOreal, Wella, Fudge, Skeyndor, IBD, ClubMan, Barber Mind, SEB Men, Keune, Diva Hair.

Prin intermediul contului creat în aplicație pot fi cumpărate chiar abonamente sau vouchere pentru servicii în salon. În plus, în contul respectiv, se acumulează puncte care pot fi utilizate fie pentru achiziții ulterioare, fie pentru servicii oferite în lanțul GETTS, iar prin intermediul aplicației mobile poți verifica valoarea contului în timp real și ai acces la ofertele săptămânale GETT'S - Be Interesting, Be Stylish, Be GETT'S.

"În cei peste 23 ani de experiență în domeniul înfrumusețării, am învățat că frumusețea este o stare de bine, care necesita o îngrijire permanentă. Și pentru că știm cât de prețios este timpul, oferim livrare rapidă, prin curier sau în cel mai apropiat salon, produse de cea mai bună calitate și cele mai bune servicii clienților noștri, a declarat Lucian Miess, owner & general manager GETT’S Salons.

Produsele din magazinul online se adresează deopotrivă femeilor și bărbaților. Aceștia din urmă au la dispoziție un portofoliu larg de produse și ustensile, atât pentru îngrijirea părului, cât și a bărbii, având în vedere că, în ultimii ani, numărul clienților care vizitează lanțul GETT’S MEN pentru servicii de barbering a crescut cu peste 50%.

De la lansarea oficială, în luna octombrie 2020, cele mai populare produse au fost în cazul femeilor cele de îngrijire a părului din gama Kerastase si Fudge, de îngrijire a tenului Skeyndor, în timp ce bărbații s-au axat pe ustensile, achiziționând mai ales mașini de tuns profesionale și produse de îngrijire a părului și bărbii.

GETT'S are o prezență de 23 ani pe piața locală de profil și deține un lanț de 10 saloane (9 în București și 1 în Cluj). Saloanele GETT’S oferă servicii complete day SPA – hair&beauty, pentru orice vărstă sau sex, precum: coafură, frizerie, estetica facială, machiaj, estetică corporală, epilare definitivă, manichiură, pedichiură având o echipă de peste 180 de profesioniști și peste 120.000 de clienți/an/servicii. Lanțul de saloane GETT’S are în portofoliu 3 branduri: GETT’S Hair Studio, GETT’S Color Bar , GETT'S MEN și GETT’S MEN Exclusive.

Citeste si:
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Readaptare în pandemie: lanțul de saloane GETT'S lansează un magazin online cu produse de beauty