Între aprilie și iunie, Puma a înregistrat vânzări de aproape 1,6 miliarde de euro, cu o creștere de 91,2%. În America de Nord și de Sud, producătorul de articole sportive a avut cele mai bune performanțe, cu o creștere a cifrei de afaceri de peste 165%.
La nivel de produs, încălțămintea a fost cea mai căutată, cu o creștere a vânzărilor de 108,6%. Acest segment reprezintă aproape jumătate din vânzările totale ale grupului german de echipamente sportive. În plus, vânzările de îmbrăcăminte au crescut cu 82%, iar accesoriile cu 67%.
Rezultatul operațional în al doilea trimestru al anului s-a ridicat la 108,9 milioane de euro, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când grupul înregistra o pierdere de 114,8 milioane de euro.
Compania germană este optimistă în ceea ce privește partea financiară în 2021 și și-a sporit previziunile la începutul acestei luni. Compania așteaptă acum o creștere a cifrei de afaceri de cel puțin 20% și un profit operațional cuprins între 400 și 500 de milioane de euro.
Cu toate acestea, o condiție importantă pentru a ajunge la aceste rezultate este criza sanitară. Măsurile guvernamentale recente din Vietnam au condus la suspendarea producției pentru unii furnizori.
„Deoarece durata, intensitatea și posibila extindere a măsurilor de blocare în alte țări rămân incerte, realizarea prognozei noastre va depinde de continuarea producției fără alte întreruperi semnificative cauzate de pandemia de coronavirus”, au declarat reprezentanții Puma într-un comunicat de presă.