Lectură de 2 minute

26 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Puma, primul chiriaș al Fashion House Pallady. Cel de-al doilea outlet se deschide în martie 2021

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, a început predarea spațiilor comerciale din Fashion House Pallady către chiriași. Dezvoltat în partea de est a Bucureștiului, la ieșirea pe autostrada A2, noul Outlet Centre își va deschide porțile pe 25 martie 2021.

Puma este primul brand care se alătură Fashion House Pallady și demarează lucrările de amenajare ale noului magazin. În lunile următoare, noi branduri vor intra în outlet-ul care va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați.

Proiectul, în valoare totală de 25 de milioane de euro, va fi dezvoltat în două etape și va include 60 de magazine, dar și restaurante și o zonă de joacă pentru copii. Fashion House Pallady este închiriat în proporție de peste 50% și va oferi clienților acces la mărci internaționale de top, cu reduceri de până la 70%, pe tot parcursul anului.

„Ne bucurăm să-i întâmpinăm pe primii noștri chiriași în FASHION HOUSE Pallady din București. Puma este primul brand care ni se alătură acestui proiect ambițios care își propune să ofere bucureștenilor, și nu numai, o nouă experiență de smart shopping. Dezvoltarea acestui nou proiect demonstrează în mod clar potențialul de creștere al pieței de fashion retail, mai ales acum când românii au devenit mult mai atenți la raportul calitate-preț, un context care favorizează ambele centre outlet. Credem că Fashion House Pallady va reprezenta un atu în misiunea noastră de a inova viitorul experienței de cumpărături”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului Fashion House.

Cornelia Nicolae a participat la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis unde a vorbit despre perioada favorbilă prin care trece businessul de outlet. "Cred că în momentul acesta este cel mai favorizat. Consumatorii sunt tot mai atenți la cheltuielile pe care le fac și sunt mai sensibili la preț", a declarat Cornelia.

Fashion House Pallady va aduce un nou concept cu galerii în aer liber, care vor imita aspectul clădirilor din Bucureștiul de altădată, oferind, astfel, experiențe unice pentru întreaga familie, într-un peisaj inedit, cu arhitectură Belle Epoque. De asemenea, spațiul din jurul outlet-ului va beneficia de investiții semnificative în amenajare, menite să creeze o atmosferă plăcută de petrecere a timpului liber.

Poziționat strategic, Fashion House Pallady își propune să devină o importantă atracție comercială. Amplasat într-un punct care converge traficul din zona de sud a țării și autostrada A2, principalul drum către Marea Neagră, outlet-ul acoperă o zonă cu peste 3 milioane de potențiali clienți. Outlet-ul va face parte dintr-un parc de retail și de agrement de mari dimensiuni, proiect care își propune să devină una dintre principalele destinații de cumpărături și petrecere a timpului liber din România.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Puma, primul chiriaș al Fashion House Pallady. Cel de-al doilea outlet se deschide în martie 2021