În prezent, Lefties vinde articole de îmbrăcăminte la prețuri reduse, pentru femei, bărbați și copii, în șase țări - Spania, Portugalia, Mexico, Qatar și Arabia Saudită, prin intermediul a 100 de magazine, notează Fashion Network.
Înființat prima oară în 1999, ca o modalitate de a "elibera" unitățile Zara de colecțiile din vechile sezoane, Lefties are acum proprii designeri. Totuși, vizibilitatea este una scăzută, în comparație cu alte branduri din portofoliul grupului Inditex, cum ar fi Zara, Bershka sau Massimo Duti.
Prin comparație, Primark, deținut de Associated British Food este extrem de activ pe platformele de socializare unde este și foarte popular, dar nu are magazin online pentru vânzări. În contextul izbucnirii pandemiei COVID- 19, vânzările online au avut o creștere majoră, însă costul livrării comenzilor afectează, mai ales pentru produsele low-cost, marjele de profit.
Analiştii de la Societe Generale au calculat că vânzările online nu ar fi unele benefice pentru Primark din punct de vedere al profitului, luându-se în considerare pentru lanţul britanic opțiunea de a oferi livrări şi retururi gratuite. Dacă ar oferi servicii online de tip click and collect se estimează că marja de profit ar scădea cu cinci puncte procentuale.
În schimb, conform analistului Anne Chritchlow al Societe Generele, "Inditex are infrastructură IT şi capacităţile oferite de celelalte branduri pentru a putea să asigure funcţionarea online a unui brand low-cost", în timp ce "Primark ar trebui să înceapă de la zero".
De altfel, John Bason, director financiar la Associated British Foods, proprietarul Primark, declara în iunie anul acesta că lanţul britanic nu are de gând să se răzgândească referitor la lipsa unei oferte online.