„Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall” este dedicat business-urilor mici locale, care pot beneficia de condiții flexibile de găzduire din partea mall-ului pe perioade cuprinse între trei - șase luni, cu posibilitatea de extindere în funcție de rezultate. Printre cei care pot accesa programul se numără branduri de design, fashion și design de obiect, furnizori de servicii care vor să experimenteze pentru prima dată cu un spațiu fizic sau vor să ia contact cu un alt tip de public, deschizând un pop-up store.
Parteneriatul cu Promenada Mall le va oferi acces expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing.
„Deschis: Pop-up Shop la Promenada Mall este răspunsul nostru la schimbările aduse de perioada pe care am traversat-o: vedem o dorință din ce în ce mai mare de a cumpăra local, de la designeri, producători și furnizori locali. Aproape 80% dintre consumatorii din mediul urban au spus că au cumpărat produse locale din dorința de a susține micile afaceri, conform unui studiu recent.
Pe de celalaltă parte, businessurile lansate în mediul online au nevoie să facă următorul pas în a crea o relație între brand și client și de a oferi o experiență de shopping memorabilă, posibilă doar în offline. Prin platforma noastră, creăm contextul necesar în care aceste două așteptări și dorințe să se întâlnească și să se materializeze, la Promenada Mall”, a declarat Taisia Radu, Center Manager Promenada Mall.
Primul pop-up store de acest gen deschis în Promenada Mall îi aparține designerului Amos Midas.
Centrul comercial este situat în Calea Floreasca 244-246, în imediata vecinătate a stației de metrou Aurel Vlaicu. La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat în portofoliul NEPI Rockcastle, unul dintre investitorii comerciali din Europa Centrala si de Est.