Lectură de 3 minute

25 Apr 2019 - Știri și Noutăți

Promenada deschide a doua ediție a The Empty Shop

Abonează-te pe  

Promenada a lansat marti, 23 aprilie, a doua editie „The Empty Shop”. Campania, menita sa schimbe vieti si sa ajute persoanele in nevoie prin donarea de haine, este initiata de Promenada Mall, in parteneriat cu Unilever (OMO, Cocolino) si Crucea Rosie Romana.

Campania “The Empty Shop” de anul acesta se va desfasura timp de aproximativ o luna, din 24 aprilie pana in 19 mai. Proiectul se afla la a doua editie dupa ce, in 2018, a inregistrat performanta celei mai mari colecte de haine din Romania, cu 73 de tone de articole de imbracaminte donate in doua saptamani. De acestea au beneficiat peste 6.700 de familii, din 12 judete.

Hainele au ajuns la 28.000 de persoane din zone sarace si cu risc de abandon scolar, multumita celor peste 10.000 de donatori din toata tara.

Obiectivul principal al proiectului este acela de a veni in sprijinul familiilor din zonele sarace si de a contribui la reducerea abandonului scolar si excluziunii sociale prin donarea de haine catre comunitati nevoiase din tara. Prin acest proiect, Promenada isi doreste sa demonstreze, pentru a doua oara, ca un centru comercial poate determina implicarea comunitatii si aduce un impact pozitiv real in viata oamenilor.

The Empty Shop” nu este despre cifre, ci despre solidaritate, altruism si umanitate. Trei calitati pe care le-am redescoperit anul trecut la vizitatorii nostri si care au facut ca singurul magazin cu rafturi goale din Romania sa se redeschida. Acest spatiu va fi deschis tuturor celor care doresc sa doneze haine si sa faca o fapta buna pana in ziua de 19 mai. Noi toti suntem obisnuiti sa mergem in mall-uri pentru a face cumparaturi. Cum ar fi sa ii facem pe oameni sa mearga la mall si pentru a dona? Ne dorim sa inspiram oamenii sa adopte obiceiuri noi, venind in intampinarea lor cu o metoda simpla de a contribui pentru comunitate. Venind la Promenada pentru cumparaturi, noi va dam ocazia perfecta sa faceti o fapta buna. Asadar, Promenada lanseaza provocarea de a umple cu haine rafturile unui magazin gol, pentru a doua oara", spune Ana Maria Leca, Manager General al Promenada Mall.

Romania se numara printre tarile cu cele mai ridicate rate ale saraciei din Europa, peste 35,7% dintre romani fiind afectati de acest flagel (conform datelor Eurostat). In acelasi timp, tot Romania are si cel mai ridicat nivel de copii saraci de pe continent, procentul fiind direct legat de o rata de abandon scolar ingrijoratoare, de 18%. Alte efecte negative ale saraciei sunt: excluziunea sociala, abandonul scolar si copii care traiesc in conditii dure. De altfel, lipsa hainelor se afla printre motivele care ii impiedica pe copiii din comunitatile sarace sa mearga la scoala. Aceasta realitate din viata lor nu poate fi cosmetizata, dar poate fi, in schimb, transformata intr-una mai buna si care le va oferi mai multe sanse de a reusi in viata.
Promenada, alaturi de partenerii proiectului, isi doresc sa colecteze si anul acesta cel putin la fel de multe haine ca la prima editie, pe care sa le directioneze catre copii si familiile lor. Partenerul campaniei, Unilever, se va ocupa de spalarea, improspatarea si igienizarea hainelor cu OMO si Coccolino, in timp ce Crucea Rosie Romana va fi puntea de legatura cu beneficiarii. Organizatia se va ocupa de identificarea si selectarea familiilor din zonele sarace, precum si de livrarea hainelor catre beneficiari. In functie de cantitatea de haine colectate, numarul judetelor vizate poate fi extins.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Promenada deschide a doua ediție a The Empty Shop