Hipermarketuri
- 26 – 28 aprilie: 8:00 – 23:00
- 29 aprilie – 1 mai: 8:00 – 22:00
- 2 – 3 mai: 8:00 – 23:00
- 4 mai – 8:00 – 19:00
- 5 mai - Închis
- 6 mai - Program normal
Marketuri
- 26 – 3 mai: 7:00 - 22:00
- 4 mai: 7:00 - 18:00
- 5 mai: Închis
- 6 mai: 7:00 - 18:00
Express
- 30 aprilie – 3 mai: 7:00 – 22:00
- 4 mai: 7:00 – 18:00
- 5 mai: Închis
- 6 mai: 9:00 – 18:00
În funcție de magazin, pentru formatele Hipermarket, Market și Express, ora deschiderii/ închiderii poate să difere. Programul fiecărui magazin Carrefour poate fi consultat pe site-ul carrefour.ro.
Supeco
- 4 mai - 7:30 - 18:00
- 5 mai - Închis
- 6 mai - 9:00 - 18:00
Programul este valabil doar pentru magazinele din: Focșani, Galați, Giurgiu, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Craiova mic, Slatina, Reghin, Călărași, Târgoviște, Constanța, Bacău, Titan, Rebreanu, Oradea, Hunedoara, Piatra Neamț, Arad, Bârlad, Sibiu.
În linie cu viziunea omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu a clienților, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hipermarket, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.
Oferte speciale pentru clienții Carrefour
În perioada sărbătorilor pascale, Carrefour se aliniază cu nevoile consumatorilor și vine în întâmpinarea lor cu oferte concepute special pentru această perioadă. „Pachetul cu Dor" vine în întâmpinarea românilor oferindu-le posibilitatea să dăruiască celor dragi, aflați acasă, un cadou care să le poată alina dorul. „Pachetul cu Dor” propune un pairing inedit de vin și brânzeturi românești din programele Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânză Românească, acompaniate de un cozonac din gama proprie Carrefour, Drag de România. În funcție de sortimentele disponibile, românii pot selecta produsele preferate din secțiunea dedicată pentru a crea un pachet cadou personalizat, pe gustul destinatarului. Campania este disponibilă în orașele în care este prezent Bringo cu magazinele Carrefour hipermarket.
Lista orașelor cu acoperire Bringo poate fi accesată AICI.
De altfel, clienții vor regăsi în magazine, în această perioadă, peste 1000 de produse alimentare la ofertă, precum drob, cozonac, miel și multe altele specifice sărbătorilor pascale.
Cu aproximativ 450 de magazine și vizibilitate în mediul online, Carrefour este un retailer din România, având peste 17.000 de angajați. Atât în magazinele deja existente, cât și în cele care urmează să fie deschise sunt promovate programe speciale menite să stimuleze producția locală și agricultura ecologică precum Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Poftim Brânză Românească și Grădina Noastră. De altfel, Carrefour oferă un portofoliu larg de mărci proprii de încredere pentru toate buzunarele, dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români, inclusiv game tradiționale românești. Portofoliul variat de produse este distribuit pe paliere diferite de preț: de la game accesibile (precum Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) la premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Eco Planet, Carrefour Bio, Carrefour Selection).