Lectură de 2 minute

09 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Profi se repoziționează, sub deviza „zilnic prețuri mici”

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Cea mai extinsă rețea locală de magazine din România, Profi, se repoziționează, sub deviza „zilnic prețuri mici”, după ce în ultimele nouă luni a testat un nou concept, denumit intern Monaco, pe care l-a extins inclusiv în zona rurală.

Spre sfârșitul anului trecut, Profi a introdus un nou concept de magazin, de tip convenience, denumit intern Monaco. Primul Profi Loco, denumit intern Monaco, a ajuns în mediul rural în luna iunie, după ce a fost testat nouă luni în orașe. Retailerul a deschis o unitate în comuna Jebel, din județul Timiș.

Noul concept urmează să fie extins treptat la numeroase alte magazine Profi Loco din întreaga țară, anunță retailerul.

În luna aprilie a acestui an, noul format de magazin Profi a ajuns în București, după ce a fost inaugurat în Ploiești în luna septembrie, apoi la Craiova, Timișoara, Dej și Aiud.

Profi își va extinde curând numărul de magazin, după ce Consiliul Concurenței a autorizat operațiunea prin care preia zece spații comerciale de la Pronto Mobile, operate ca francize Carrefour Express.

Extinderea Profi Loco în țară

„Succesul acestui format care treptat se extinde în întreaga rețea a făcut ca Profi să evolueze de la magazinul de proximitate, la magazinul care îți simplifică viața”, se arată în comunicatul emis de Profi.

„Unitățile noastre sunt prezente în sute de localități din întreaga țară, ceea ce ne oferă probabil cea mai bună cunoaștere a consumatorului din România. Cum viața este atât de complicată, Profi simplifică lucrurile pentru clienții săi venind cu o ofertă de produse și facilități bine adaptate la dorințele și nevoile lor. Cumpărătorii pot conta pe ofertele Profi zi de zi, aproape de casă, cu prețuri bune și calitate onestă”, a declarat directorul general Profi, Pawel Musial.

Profi se prezintă acum prin mesaje emoționale care evocă situații familiare, din viața de zi de zi, cu care oricine se poate cu ușurință identifica.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Noua poziționare a magazinelor Profi urmează să fie prezentată publicului prin intermediul unei campanii 360 de grade promovate prin televiziune, publicitate stradală și social media.

Cu peste 25.000 de angajați care lucrează în aproape 1.500 de magazine aflate în 668 de localități, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România și totodată cel mai mare angajator privat din țară.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Profi se repoziționează, sub deviza „zilnic prețuri mici”