Lectură de un minut

24 Jan 2023 - Știri și Noutăți

Produsele P&G se vor scumpi din nou, în ciuda scăderii cererii pentru detergenți. CFO: Oamenii nu vor înceta să își spele hainele

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Cifrele nu arată prea bine pentru colosul internaÈ›ional Procter & Gamble. Vânzările È™i profitul sunt sub presiune, iar creÈ™terile puternice ale preÈ›urilor nu pot compensa pe deplin scăderea volumelor.

Sursa foto: Procter & Gamble/ Facebook

În al doilea trimestru al anului financiar nu foarte fericit (octombrie - decembrie 2022), Procter & Gamble a mărit cu 10% preÈ›urile pentru unele produse din portofoliul său, cum ar fi Ariel, Pampers sau Gillette, notează RetailDetail.eu.

În ciuda scumpirilor, volumele au scăzut doar cu 6%. BineînÈ›eles, scăderea a fost cauzată de lipsa puterii de cumpărare a oamenilor, dar È™i de războiul din Ucraina, P&G reducându-È™i producÈ›ia din Rusia, È™i de blocajele cauzate de situaÈ›ia incertă din China. Astfel, compania a înregistrat o creÈ™tere globală a vânzărilor de doar 5 %.

DeÈ™i cifrele nu arată prea bine pentru P&G, compania a anunÈ›at că preÈ›urile produselor din portofoliu vor urca È™i anul acesta, deoarece consumatorii au reacÈ›ionat bine în faÈ›a scumpirilor.

”Oamenii trebuie să spele hainele È™i să facă curățenie”, a declarat Andre Schulten, CFO al companiei.

Procter & Gamble mizează acum pe o creÈ™tere a vânzărilor de 4 - 5 % pentru întregul exerciÈ›iu financiar, puÈ›in mai bună decât cea de 3 - 5 %, estimată anterior. PiaÈ›a din China îÈ™i va reveni în cele din urmă, dar presiunea asupra marjelor brute va continua, avertizează compania.

P&G deserveÈ™te consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® È™i Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operaÈ›iuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

Citeste si:
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Produsele P&G se vor scumpi din nou, în ciuda scăderii cererii pentru detergenÈ›i. CFO: Oamenii nu vor înceta să își spele hainele