Lectură de un minut

14 Jun 2018 - Știri și Noutăți

Produsele Doina de la Farmec se lanseaza in ambalaje noi

Abonează-te pe  

Cel mai mare producator roman de cosmetice, Farmec, dezvolta brandul sau de traditie Doina, prin extinderea portofoliului propriu. Astfel, compania anunta lansarea unui produs nou de ingrijire - lapte cu ulei de galbenele.

Produsele Doina sunt prezente pe piata din Romania de cinci decenii.

Aura Carabiber, Manager Produs Farmec a declarat: „Doina este un brand de referinta, atat pentru Farmec, cat si pentru consumatorii nostri. Pentru a ramane in topurile preferintelor consumatorilor nostri fideli, dar si pentru a castiga increderea tinerelor generatii, am avut grija sa revitalizam gama Doina, din punct de vedere design si utilizare. De asemenea, tinand cont de nevoile identificate in piata, am extins portofoliul Doina cu un nou produs - Laptele cu ulei de galbenele, care respecta in totalitate conceptul gamei, atat la nivel de ambalaj, cat si formulari pe baza unor ingrediente naturale”.

Odata cu relansarea brandului, ambalajele vor fi schimbate, acum dispunand de un design sugestiv. Ramane reprezentativa culoarea mov, doar ca fiecare produs va fi mai usor de identificat prin elemente cromatice diferite. In plus, ambalajele sunt prevazute cu capace flip-top pentru o dozare corespunzatoare.

Prin lansarea noului produs, lapte cu ulei de galbene, gama ajunge la un total de 6 articole pentru gama de produse demachiante:

  • lapte nutritiv nitaminizant vlasic
  • laptele vitaminizant antistres
  • emulsie cu laptisor de matca
  • emulsie cu extract de castraveti
  • crema nutritiva vitaminizanta

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Produsele Doina de la Farmec se lanseaza in ambalaje noi