În topul celor mai cumpărate produse cosmetice în acest an s-au aflat produsele profesionale de îngrijire a părului și anume: șampoane, balsamuri, măști și nuanțatoare de păr. Dacă în trecut, produsele de make-up erau în topul vânzărilor, balanța categoriilor de produse s-a schimbat din cauza pandemiei, a faptului că saloanele de înfrumusețare au funcţionat cu restricţii, după ce în lockdown au fost închise. Astfel, româncele au cumpărat produse profesionale de îngrijire a părului pe care le-au folosit acasă.
„Comparativ cu anul trecut, am înregistrat o creștere cu 10% a numărului de comenzi realizate de profesioniști în domeniul hair styling și reprezentanții saloanelor de înfrumusețare, cât și de cumpărători obișnuiți. De asemenea, în perioada campaniei de Black Friday, magazinul online hnicosmetice.ro a avut o creștere a vânzărilor cu 20%, în topul vânzărilor situându-se produsele profesionale de îngrijire a părului de la branduri renumite precum Fanola și Oro Therapy”, a declarat Ioana Hotăran, Co Founder HNI Cosmetice.
Reduceri în perioada Sărbătorilor
Reducerile la produse profesionale de styling continuă pe hnicosmetice.ro.
”În perioada următoare, tocmai pentru că se apropie Sărbătorile de Iarnă când vor avea loc mai multe evenimente speciale la care doamnele vor să arate impecabil, vom menține promoțiile pe site. Ne dorim să susținem funcționarea saloanele de înfrumusețare, tocmai de aceea continuăm campaniile de reduceri la diferite categorii de produse profesionale”, a mai menționat Ioana Hotăran, Co Founder HNI Cosmetice.
HNI Cosmetice este un magazin online de produse cosmetice profesionale, cu o experiență de peste 20 de ani. Magazinul online cuprinde produse profesionale de la branduri de top din lume precum Fanola, Be Hair, Midashi Japanese, Ami Gel, Pierre Rene Professional, Miyo, Byotea, Ga.Ma Professional, Perfect Beauty, Bifull, Barber Station, Framar, Simple Use, Dimax, Novon.