Lectură de 2 minute

25 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Ce produse de igienizare folosesc românii: 21% dintre consumatori utilizează zilnic dezinfectanți

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Conform celui mai recent studiu iSense Solutions, 21% dintre români folosesc dezinfectanții pentru suprafețe zilnic, iar alți 73% cel puțin o dată pe săptămână. 

Odată cu izbucnirea pandemiei, piața produselor de igienă și dezinfectante a crescut considerabil. În contextul coronavirus, cei mai mulți retaileri au ales să includă în portofoliul lor astfel detergenți de curățare și nu numai, dezinfectanții ajungând să fie tot mai populari și printre cei mai achiziționați.

Concret, o serie de producători au început demersurile pentru producția locală de dezinfectanți și geluri igienizante, printre care Farmec, Dacia Plant, Pasteur Filiala Filipești, Gerocossen, Techir sau măști și echipamente medicale, precum fabrica 1949 Târnava din Sighișoara. eMAG, Vivre, Benvenuti, Hervis, About You și mulți alți retaileri încep să comercializeze măști.

CITEȘTE mai multe despre retrospectiva retail & FCMG care au marcat industria în 2021.

Retail jobs

Conform celui mai recent studiu realizat de iSense Solutions se remarcă, în continuare, un trend crescător al utilizării acestor produse. Conform sondajului, 21% dintre români folosesc zilnic dezinfectanți pentru suprafețe. 18% dintre respondenți îi utilizează de 4-5 ori săptămânal, 32% cu o frecvență săptămânală de 2-3 ori, în timp ce 23% doar o zi din șapte, iar 6% chiar mai rar de-atât.

Domestos, Igienol și Cif, cele mai cumpărate produse

Printre cele mai achiziționate produse și preferate de români se numără Domestos, Igienol și Cif, care completează top trei cu 30%, 19%, respectiv 15% ca vânzări. Lista continuă cu Dettol, Sanytol, Hygenium, Rivex și se termină cu produse mărci proprii ale retailerilor cât și cu un dezinfectant profesional, cu câte 3% fiecare.

La studiul omnibus, care prezintă date săptămânale, reprezentative pentru mediul urban, au participat persoane cu vârste cuprinse între 18 – 65 de ani, care utilizează internetul. Compania fondată de Traian Năstase și Andrei Cânda este specializată în domeniul cercetării de piață, în prezent derulând diverse studii în perioada epidemiei Covid-19 în vederea înțelegerii comportamentului românilor.

Citeste si:
România așteaptă încă o jumătate de milion de metri pătrați de spații de retail, în următorii 3 ani
România așteaptă încă o jumătate de milion de metri pătrați de spații de retail, în următorii 3 ani
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ce produse de igienizare folosesc românii: 21% dintre consumatori utilizează zilnic dezinfectanți