Lectură de 2 minute

07 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Producătorul românesc de produse de curățenie Misavan își extinde flota cu 500.000 de euro

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Producătorul și distribuitorul ieșean de produse profesionale de curățenie a investit aproximativ 500.000 euro, bani proveniți din fonduri proprii, pentru achiziția a cinci ansambluri de transport (cap tractor plus semiremorcă), extinzându-și astfel actuala flotă. Decizia are scopul de a optimiza operațiunile logistice și timpii de livrare. Noile camioane vor asigura transportul mărfurilor între cele 12 depozite ale companiei și unitatea de producție, însă serviciile de transport sunt disponibile și pentru partenerii Misavan.

Sursa foto: Misavan

În total, astăzi, flota Misavan însumează 6 tiruri de 23 de tone, 2 camioane de 15 tone, 51 de dube de transport și 155 de autoturisme.

”Ne gândeam de multă vreme să ne extindem flota, iar odată cu noul nostru depozit logistic am identificat și oportunitatea de a achiziționa noi camioane. În funcție de rezultatele pe care le vom obține, dacă va fi nevoie, vom continua extinderea flotei”, spune Ciprian Otea, director general al Misavan.

Ultimii doi ani au fost unii de investiții pentru Misavan și, în același timp, de consolidare a business-ului, motiv pentru care investițiile în 2022 au depășit 8 milioane de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată depozitului logistic de la Miroslava.

Anul trecut peste 10.000 de companii au ales Misavan ca furnizor pentru produsele lor de curățenie, iar pentru 2022 numărul clienților este în creștere.

Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse, fie detergenți concentrați, pentru uz profesional, fie gata de utilizat, în recipiente de diferite dimeniuni, pentru toate categoriile de consumatori, inclusiv adaptate pentru utilizarea casnică. Cele mai cunoscute și comercializate sunt cele din gama premium Dr. Stephan. Lansate inițial pentru uz profesional, targetul fiind afacerile din domeniul HoReCa, office și industrie. Produsele Dr. Stephan au fost adaptate în ultimii ani pentru retail și consumatorii casnici. Comercializarea produselor către consumatorul final se face și prin intermediul site-ului, www.misavan.ro, unde sunt expuse doar produsele cu cea mai mare adresabilitate către publicul larg.

Dezvoltarea la nivel național a businessului Misavan a însemnat și creșterea numărului de angajați, inclusiv în perioada 2020-2021. În prezent, grupul Misavan are peste 340 de angajați în toată țara.

Compania Misavan, specializată în producerea și distribuirea de produse și soluții de curățenie, a fost înființată la Iași, în urmă cu 22 de ani. Inițial, obiectul principal de activitate a fost distribuția produselor de menaj pentru consumatorii retail din zonă, compania extinzându-și ulterior activitatea pe piața produselor și a soluțiilor de curățenie preponderent către domeniul profesional. În prezent, portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse, unele disponibile și în magazinul online www.misavan.ro. Produsele Misavan sunt comercializate atât în ambalaje de dimensiuni mari, destinate utilizatorilor industriali, cât și în formate mai mici, ușor de utilizat de către consumatorii casnici.

Citeste si:
Germanii de la Dachser au bugetat investiții de peste 500 de milioane de euro, în 2024
Germanii de la Dachser au bugetat investiții de peste 500 de milioane de euro, în 2024

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Producătorul românesc de produse de curățenie Misavan își extinde flota cu 500.000 de euro