Lectură de 2 minute

07 Feb 2022 - Știri și Noutăți

Producătorul de pardoseli Decor Floor își schimbă denumirea în WeMat și estimează afaceri de 18 milioane de euro în 2022

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Decor Floor, companie care activează în domeniul pardoselilor comerciale pe piața imobiliară, anunță schimbarea denumirii în WeMat și se așteaptă la afaceri de 18 milioane de euro în 2022, după ce anul trecut a înregistrat 15 milioane de euro.

„Pe lângă 270.000 mp de pardoseli livrați în perioada 2020-2021, avem contractate livrări pentru 25.000 mp de fața de ventilate în 2021-2022”, a declarat Octavian Moroianu, fondator & CEO WeMat.

Sub noua denumire, compania își va extinde aria de servicii către alte domenii precum fațadele ventilate, activitatea de antreprenor general (unde a livrat anul trecut un proiect major de renovare pentru o cladire de birouri din zona Barbu Vacarescu) mobilier sau retail, WeMat plănuind și dezvoltarea unui marketplace.

În 2021 compania a livrat peste 3.100 mp de sisteme de partiționare, pentru cei mai importanți chiriași din piața de birouri. Primul proiect de fit-out, pentru unul dintre giganții IT din România, este deja în implementare și va fi predat până la finalul primului trimestru al anului in curs, o suprafață ce depășește 3.800 mp.

Retail jobs

Cele mai reprezentative proiecte derulate în ultimii ani de Decor Floor includ Campus 6.2 si 6.3 dezvoltate de Skanska, Dacia One - Atenor, Globalworth Square, J8 – Portland Trust, Matei Millo, Tandem și U Center – Forte Partners sau Țiriac Tower.

Afaceri în creștere pentru WeMat

Pentru 2022, WeMat estimează afaceri de 18 milioane de euro, previzionând continuarea investițiilor semnificative pe piața imobiliară. „Ne așteptăm ca noul context să propulseze proiectele publice de anvergură, atât din zona medicală, cât și în educație, susținute de investiții guvernamentale de amploare”, relevă Octavian Moroianu una din tendințele pentru 2022.

În ceea ce privește segmentul de office, oficialii WeMat preconizează că acesta va rămâne la un nivel stabil pentru următorii doi ani doarece atât apetitul dezvoltatorilor, cât și al corporațiilor va reveni, chiar și în contextul modului de lucru hibrid.

WeMat, compania care a funcționat sub denumirea Decor Floor, oferă soluții de amenajare și construcții pentru dezvoltatori imobiliari din segementele office, rezidențial, retail, hotelier sau industrial precum și investitorilor în active medicale sau educaționale. WeMat lucrează pentru companii precum AFI Europe, Atenor, Auchan, Banca Transilvania, Forte Partners, Globalworth, Hervis, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Skanska, sau Țiriac Holdings.

Citeste si:
Vânzările producătorului de vin Purcari au crescut cu 7% în prime trei luni din an, în România
Vânzările producătorului de vin Purcari au crescut cu 7% în prime trei luni din an, în România

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Producătorul de pardoseli Decor Floor își schimbă denumirea în WeMat și estimează afaceri de 18 milioane de euro în 2022