Lectură de 3 minute

08 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags estimează o creștere de 25%, în urma unei investiții de 2 milioane de euro în utilaje noi

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags estimează pentru acest an o cifră de afacere de 6,25 milioane de euro, în creștere cu cel puțin 25% față de anul 2021, pe fondul unei investiții de două milioane de euro în utilaje noi.  

Sursa foto: BisBags

În primele 9 luni din anul 2022, compania a înregistrat o creștere organică de 30%, raportat la aceeași perioadă a anului trecut.

Producătorul a investit 1,5 milioane euro în utilaje noi pentru a fabrica mai multe tipuri de ambalaje din hârtie și mizează pe o creștere a vânzărilor e-commerce prin intermediul propriei platforme online Bisbags.ro.

Estimăm o creștere a business-ului BisBags cu cel puțin 25% în 2022 comparativ cu anul trecut, cu un avans mai accelerat al producției de sacoșe cu mâner pentru delivery.

Iulia Sullivan, CEO și fondator Bisbags

Reprezentanții Bisbags prognozează pentru perioada noiembrie - decembrie 2022 o dezvoltare în zona de e-commerce și în domeniul HoReCa. Business-urile încep să aprecieze importanța brandingului și a diferențierii față de competiție și comunicarea mesajului lor prin personalizarea ambalajelor de hârtie care ajung la clientul final, plus faptul că pot face asta la costuri similare cu opțiunea unor produse nepersonalizate.

Consumatorul este mai prudent, totuși, potrivit BisBags. Astfel, companiile acționează acum mai strategic, după ce în prima parte a anului 2022 au făcut stocuri mai mari în contextul crizei de hârtie și al creșteri generalizate a prețurilor.

Estimăm o creștere a volumului din trimestrul IV datorită evoluției din segmentul cadourilor, avansului înregistrat în septembrie datorită Back to School, și, în plus, consumatorii au început să cumpere mai mult la nivel local. În plus, datorită investițiilor în tehnologie din acest an am reușit să reducem timpul de producție de la 7-8 săptămâni la 4 săptămâni”, spun reprezentanții BisBags.

Citeste si:
BisBags investește 1,2 milioane de euro pentru a diversifica producția de sacoșe din hârtie 
BisBags investește 1,2 milioane de euro pentru a diversifica producția de sacoșe din hârtie 

Retailerii se orientează către online

De asemenea, BisBags observă un interes ridicat față de achizițiile online pe partea de ambalaje mai ales în domeniul HoReCa. În prezent, compania înregistrează o creștere de 30% a numărului de comenzi online și un avans al coșului mediu de 20% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Deși comenzile telefonice par mai confortabile, comenzile online sunt mult mai sigure și mai eficiente întrucât companiile evită confuzia produselor, greșelile de identificare și de contact și au în timp real un istoric al comenzilor.

Clienții pot plasa comenzile online pe platforma BisBags.ro și să achiziționeze astfel produsele companiei: pungi cu maner și de hârtie, ambalaje biodegradabile, hartie alimentară și pahare din carton și din plastic.

Compania a continuat investițiile la nivelul producției și a investit aproximativ 1,5 milioane de euro în două utilaje noi de confecționat sacoșe cu mâner plat și mâner sfoară și un utilaj performant pentru print flexo 8 culori. În prezent, termenele de producție pentru sacoșe în piață sunt cuprinse între 9-12 săptămâni.

Producția de ambalaje din hârtie a companiei BisBags este realizată la fabrica de 5.000 metri pătrați din Petriș, Bistrița-Năsăud. Fabrica BisBags este certificată ISO 9001 (management al calității) și Forest Stewardship Council, ceea ce înseamnă că materia primă (hârtia) provine din surse sustenabile și verificate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags estimează o creștere de 25%, în urma unei investiții de 2 milioane de euro în utilaje noi