În perioada aprilie-iunie, vânzările retailerului au crescut cu 7%, ajungând la 18,9 miliarde de dolari (16 miliarde de euro), în timp ce analiștii prognozaseră vânzări de 18,4 milioane de dolari (15,5 milioane de euro). Eliminarea treptată a măsurilor covid din Statele Unite și părți din Europa a ajutat grupul să își crească veniturile din segmentul produselor de înfrumusețare cu 11%. Consumatorii au participat din nou la petreceri și alte evenimente sociale și, prin urmare, au cheltuit mai mult pe produsele de îngrijire personală. Și divizia de îngrijire a sănătății, care include produsele de îngrijire orală, a înregistrat vânzări peste medie.
Rezultatul operațional din trimestrul raportat a fost cu 3% mai mare decât în urmă cu un an și a ajuns la aproximativ 3,5 miliarde de dolari (trei miliarde de euro). Cu toate acestea, impactul creșterii materiilor prime și a costurilor de transport era deja resimțit: pentru întregul exercițiu financiar, profitul operațional a crescut cu 15%.
Prin urmare, Procter&Gamble se teme că această inflație va avea o greutate asupra profitului pentru exercițiul financiar curent. Compania estimează impactul total la aproximativ 1,9 miliarde de dolari (1,6 milioane de euro). Mai mult, vânzările companiei ar trebui să crească cu 2-4% în următoarele 12 luni.