Produsele de înfrumusețare au fost printre cele mai cumpărate cosmetice de către români în prima jumătate a anului 2021. Balanța categoriilor de produse s-a schimbat din cauza pandemiei, a faptului că saloanele de înfrumusețare au funcţionat cu restricţii, după ce în lockdown au fost închise temporar.
Astfel, a crescut categoria de produse destinate îngrijirii personale acasă (produse dedicate îngrijirii părului, produse pentru îngrijirea pielii și aparate de tuns și coafat) și a scăzut cererea pentru produse de înfrumusețare (make-up), din cauza purtării măștii.
„Tendința îmbucurătoare este că am înregistrat o creștere de 30% în prima jumătate a anului, româncele s-au orientat către produse calitative, din gama îngrijirii părului, produse destinate epilării, cât și către aparatelor de tuns și coafat părul. Se văd efectele pandemiei, în ceea ce privește schimbarea ritualului de îngrijire, deoarece a crescut preocuparea pentru tot ce înseamnă îngrijire personală, cu o tendință ascendentă spre produse profesionale specifice serviciilor din saloanele de frumusețe.
Piața produselor cosmetice a fost afectată, dar și-a păstrat trendul de creștere, propulsată de produsele destinate îngrijirii părului ” a declarat Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic.
Principalele top 3 categorii care au avut creștere față de anul trecut sunt:
-
Păr - produsele dedicate îngrijirii părului și anumite tipuri de vopsea de păr profesională, șampoane, balsamuri și tratamente profesionale;
-
Produse destinate epilării - ceară profesională, aparat de epilat cu ceara, decantoare de ceară, kit de epilat, încălzitor pentru ceară, benzi pentru epilat;
-
Aparate de tuns și coafat - aparate de tuns părul ( mașini de tuns și shavere), plăci de păr, ondulatoare de păr & uscătoare.
Citeste si:Altex dă startul campaniei Black Friday de iarnă
30% creștere pentru achiziții online de produse cosmetice
Perioada pandemiei a fost una de conștientizare și schimbare de comportament pentru multe femei, majoritatea alegând produse de înfrumusețare și îngrijre care se pot folosi acasă, în locul produselor de make-up.
Categoria produselor de îngrijire personală a devenit motor pentru piața de cosmetice. Obligativitatea purtării măștii de protecție a condus inevitabil la renunțarea în a folosi rujul și a altor cosmetice de acest gen. În plus, restricțiile de a testa cosmetice în magazine a condus la îndreptarea cumpărătorilor către achiziții online. Printre schimbările de comportament ale clienților de beauty remarcate de specialiști în ultima perioadă se numără și importanța pe care o acordă proximității magazinelor de unde își fac cumpărăturile.
”De la începutul pandemiei am avut o creștere de aproximativ 30% deoarece clienții s-au orientat în această perioadă de restricții către utilizarea produselor Procosmetic chiar la ei acasă, făcând achiziții în siguranță din magazinul nostru online” a mai declarat Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic.
70% Reduceri pentru brandurile de top, de Black Friday
Procosmetic.ro începe campania de Black Friday și oferă reduceri de până la 70% pentru peste 15.000 de produse ale celor mai cunoscute branduri de top: Babyliss Pro, Evagarden Makeup, Wahl, Thuya, Wella Professionals, Londa Professional.
”Așteptăm cu nerăbdare Black Friday din acest an, pe fondul unui interes crescut pentru cumpărături online care s-a accentuat în ultimii ani și a determinat o schimbare importantă în comportamentul de consum al cumpărătorilor, care au înțeles că pot face achiziții mult mai simplu și în siguranță online.” a declarat Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic.
ProCosmetic este un magazin online cu produse de îngrijire și produse cosmetice care oferă o diversitate mare de produse și are o experiență de 24 de ani în zona de beauty. În plus, magazinul online oferă retur gratuit .