Lectură de 3 minute

25 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Primele declarații ale reprezentanților Carrefour în urma protestelor. Ce le oferă retailerul angajaților 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Primele declarații ale reprezentanților Carrefour nu au întârziat să apară în urma protestelor de luni. Retailerul a afirmat că sunt deschiși la dialog și negocieri, afirmând că, în perioada următoare, sunt dispuși să renegocieze contractul colectiv de muncă.

 

Sursa foto: Carrefour

„Suntem deschiși la dialog și vom continua discuțiile cu reprezentanții sindicatelor, având încredere că vom găsi împreună cea mai bună soluție pentru angajații noștri”, transmit reprezentanții Carrefour.

Membrii de sindicat din cadrul companiilor ce fac parte din Grupul Carrefour au protestat, luni, solicitând acordarea tichetelor de masă la valoarea maxim deductibilă şi a primei de transport pentru angajaţi, potrivit unui comunicat al Sindicatului Salariaţilor Carrefour România.

Principalele solicitări ale angajaților Carrefour sunt: acordarea tichetelor de masă la valoarea maxim deductibilă şi acordarea primei de transport pentru angajaţii din toate formatele Carrefour, potrivit comunicatului menționat. Totodată, protestul a fost susţinut și de angajații din magazine, prin purtarea unor bandane de culoarea albă, dar fără a întrerupe activitatea.

Reprezentanții companiei au transmis că sunt deschiși la dialog și vor continua discuțiile pentru a găsi „cea mai bună soluție pentru angajați”.Astfel, Carrefour a transmis că există deschidere spre negocieri, afirmând că întotdeauna și-au arătat suportul față de inițiativele demarate de către sindicate, menționând și îmbunătațirea pachetului de beneficii din ultimii trei ani.

„În cadrul Carrefour România, înțelegem și respectăm dreptul angajaților de a-și comunica liber dorințele și inițiativele. Principala noastră preocupare este bunăstarea angajaților și facem toate eforturile pentru a le oferi un cadru de lucru sigur și stabil, precum și de a-i susține în dezvoltarea lor personală și profesională.

Ne-am arătat constant suportul față de inițiativele demarate de către sindicate, iar în ultimii 3 ani am reușit să creștem venitul total al angajaților noștri, să îmbunătățim pachetul de beneficii și compensare. În prezent, le oferim angajaților noștri un pachet extins de beneficii, în linie cu acordurile colective de muncă aflate în vigoare până în iulie 2024.

Bonurile de masă în valoare de 35 lei/zi, peste practica uzuală din piață, precum și de o serie de beneficii suplimentare se adaugă la venitul lunar - prima de fidelitate pentru cei cu vechime în companie, sporurile de noapte și de weekend, spor pentru zilele de sărbătoare națională lucrate. Mai mult, colegii noștri beneficiază de asigurare medicală privată, primă de vacanță, primă de Paște, Crăciun, precum și prima pentru evenimente majore din viața lor, precum căsătoria sau nașterea unui copil.

Citeste si:
Cei mai activi retaileri de la începutul lui 2024: câte magazine au fost deschise în primul trimestru al anului 
Cei mai activi retaileri de la începutul lui 2024: câte magazine au fost deschise în primul trimestru al anului 

În plus, am lansat deja invitația pentru a începe negocierile pentru noul Contract colectiv de muncă anticipat, imediat după sărbătorile de Paște. Suntem deschiși la dialog și vom continua discuțiile cu reprezentanții sindicatelor, având încredere că vom găsi împreună cea mai bună soluție pentru angajații noștri”, se arată în comunicatul transmis de reprezentanții companiei.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Primele declarații ale reprezentanților Carrefour în urma protestelor. Ce le oferă retailerul angajaților