Gerovital Luxury este prima gama de lux din portofoliul Farmec, mizandu-se pe puterea si increderea consumatorilor in brandul Gerovital.
Ioana Borza, Director Marketing al Farmec a declarat: „Ritmul de crestere al segmentului cosmeticelor de lux este de doua ori mai rapid decat cel al pietei in ansamblul sau. (...) Tintim catre extinderea acestei categorii, care este a doua ca importanta pe piata, dupa segmentul mass-market. Astfel, gama Gerovital Luxury a valorificat expertiza brandului Gerovital in materie de creare a produselor antirid, reprezentand o incununare de exceptie a activitatilor de cercetare, dezvoltare si de marketing, demarate in ultimii ani. Linia integreaza descoperirile stiintifice de varf din medicina regenerativa si, datorita eficientei, performantei si autenticitatii sale, suntem siguri ca vom deveni un jucator important pe aceasta categorie”.
Pozitionarea pe segmentul de lux a gamei este reflectata de:
-
ingrediente de ultima generatie optim dozate
-
formularile spectaculoase
-
ambalaj premium
Citeste si:Nike lansează o colecție cu influențe din arta și arhitectura românească, în colaborare cu jucătoarea de baschet Sabrina Ionescu
Prima gama de lux Gerovital a fost dezvoltata pe baza ultimelor descoperiri din medicina avangardista regenerativa ce revitalizeaza proteinele tineretii si cresc longevitatea celulara. Linia este formata din douasprezece produse revolutionare, conceputa ca tratament complex de ingrijire: curatare, tonifiere, hidratare, lifting, albire, antirid si regenerare.
Noile produse se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 25 si 55 de ani.
Intreaga gama Gerovital Luxury este disponibila exclusiv in cele 12 magazine de brand Gerovital, magazinele Farmec si in magazinul online www.farmec.ro.
In luna mai, producatorul clujean a patruns pe segmentul premium, prin lansarea primei sale game de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ Premium Care.