Lectură de 2 minute

28 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Premieră în piața de fashion din România: designer-ul Alina Cernătescu introduce sistemul de shopping On Demand

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Odată cu creșterea inflației și implicit, cu scăderea puterii de cumpărare, vânzările în mediul de fashion din România au fost afectate. Ca răspuns la dorința clienților de a cumpăra în continuare produse de calitate la un preț accesibil, brand-ul Alina Cernătescu adoptă o nouă strategie de vânzări implementând sistemul On Demand

Sursa foto: Alina Cernătescu

Sistemul On Demand propune clientelor o modalitate sustenabilă și accesibilă de a investi în articole vestimentare de calitate. Astfel, produsele din colecția de Toamnă Iarnă ’22/’23 a designer-ului pot fi achiziționate cu discount încă de la lansare, dacă clientul este de acord să accepte un timp de livrare mai îndelungat: 15% reducere pentru livrare în 30 de zile, respectiv 30% reducere pentru livrare în 60 de zile.

Strategia pentru un viitor mai sustenabil

Consumatorii au devenit mult mai selectivi și mai atenți când vine vorba de achizițiile online. Produsele sustenabile sunt percepute de către peste 60% din consumatori ca fiind ideale: de calitate, mai bune pentru ei și pentru planetă (conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research în 2022).

O femeie cumpără în medie 620 de rochii pe durata vieții (conform unui studiu mycelebrityfashion.co.uk realizat în Marea Britanie). Producând articole care nu se demodează în timp, confecționate astfel încât să reziste la purtări multiple, ne propunem să scădem acest număr. Un articol vestimentar Alina Cernătescu poate fi purtat toată viața dacă este întreținut corect.

Alina Cernătescu, Co-fondatoare și Creative Director

Retail jobs

Investiții vestimentare în plină recesiune

Într-o perioadă afectată de recesiune și creșterea inflației, peste 80% din angajații români iau deja măsuri pentru reducerea cheltuielilor, 40% din aceștia reducând cumpărăturile de haine (conform unui studiu BestJobs).

În acest context, brand-ul Alina Cernătescu vine cu o propunere îndrăzneață pentru consumatori: să prioritizeze investițiile vestimentare, achiziționând piese de calitate, în ciuda prețului aparent mai mare și să excludă din coșul de cumpărături articolelor de îmbrăcăminte mass market.

Alina Cernătescu este o marcă românească de design vestimentar couture fondată în 2015 de surorile Alina Cernătescu și Elena Cernătescu. Stilul abordat este un manifest pentru arta senzualității. Design-ul incorporează drapaje elegante și broderii originale, realizate exclusiv în atelierele coordonate de echipa Alina Cernătescu. Toate produsele sunt fabricate cu mândrie în România. În 2021, Alina Cernatescu a devenit primul designer român care a introdus ambalajul returnabil. Astfel, clientele care comandă online au posibilitatea de a primi produsele într-o sacoșă pe care o returnează, scăzând astfel numărul ambalajelor folosite și reciclate.

Citeste si:
Românii, din ce în ce mai atrași de live shopping. Câte minute au petrecut ”probând” online haine
Românii, din ce în ce mai atrași de live shopping. Câte minute au petrecut ”probând” online haine

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Premieră în piața de fashion din România: designer-ul Alina Cernătescu introduce sistemul de shopping On Demand