Lectură de 3 minute

03 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Postis încheie un parteneriat cu Content Speed, pentru clienții magazinelor online

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Clienții magazinelor online create pe platforma de e-Commerce ContentSpeed vor avea parte de o experiență de livrare îmbunătățită, în urma încheierii unui parteneriat cu Postis, prima platforma digitală din România pentru managementul, automatizarea și optimizarea livrărilor.

Prin automatizarea proceselor și utilizarea inteligenței artificiale pentru optimizarea acestora, platforma Postis asigură livrări rapide. În acest fel, retailerii pot să maximizeze eficiența și oportunitățile de vânzare online și să creeze experiențe de cumpărare diferențiatoare.

Aceste beneficii se adaugă funcționalităților deja existente în platforma ContentSpeed:

  • Sisteme complete pentru crearea și personalizarea de magazine online;

  • Soluții software adaptate la specificul diferitelor industrii precum pharma, FMCG, fashion & beauty;

    Retail jobs
  • Infrastructură completă pentru operarea optimă a magazinelor online, inclusiv integrări complexe cu soluții de gestiune a stocurilor, facturare, POS sau ERP;

  • Diversificarea canalelor de vânzare prin aplicații mobile și soluții avansate de marketplace;

  • Acces direct la o comunitate de producători, importatori și distribuitori prin intermediul unui portal B2B dedicat.

„Livrarea coletelor către consumatorul final a devenit parte integrantă din experiența de shopping online și o componentă de business tot mai importantă pentru companiile care utilizează platforma noastră de e-Commerce, de aceea am ales să includem între serviciile oferite cele mai avansate instrumente disponibile în piață pentru gestiunea automată a mii de livrări simultane, într-un mod eficient, cu costuri reduse și cu experiențe de cumpărare optime”, spune Radu Vîlceanu, GM și Fondator ContentSpeed.

Citeste si:
Douglas deschide un nou magazin în România
Douglas deschide un nou magazin în România

Ce beneficii oferă parteneriatul

În urma integrării dintre cele două platforme, clienții finali vor avea acces la o soluție completă pentru o abordare Click-to-Door unitară, cu beneficii semnificative atât pentru retaileri, cât și pentru cumpărătorii finali:

  • Eliminarea erorilor de procesare și creșterea controlului asupra experienței de cumpărare online (de la promovare până la livrare și dincolo de aceasta) - preluarea automată a comenzilor din eShop, fulfillment, alocarea către transportator și emiterea de AWB, urmărirea în timp real a statusurilor de livrare, emiterea automată a dovezii de livrare și managementul retururilor;

  • Diversificarea rapidă și optimizarea soluțiilor de livrare și transport - acces la peste 200 de curieri, livratori și transportatori deja integrați, disponibili la nivel național, european sau oriunde în lume;

  • Reducerea costurilor, a timpului de livrare și creșterea eficienței - utilizarea de algoritmi de machine learning pentru alegerea automată a modalității de transport, în funcție de zeci de parametri. Aceștia țin de tipul de produs, disponibilitatea stocului, locul de livrare, opțiunile cumpărătorului, relația contractuală cu companiile de transport, performanța anterioară a acestora și multe altele;

  • Optimizarea conversiei - integrarea informațiilor de proces (eficiență, calitate, performanță) cu informații legate de satisfacția clientului (rating, feedback, NPS), pentru îmbunătățirea continuă a experienței oferite și o loialitate crescută.

Lansată comercial în urmă cu 5 ani, Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de distribuție și livrare și poate fi utilizată de orice companie din România și Europa Centrală și de Est care transportă și livrează bunuri. Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 200 de companii, printre care: Flanco, Ikea, Cărturești, Elefant.ro, Dr. Max, Auchan, Intersport, Cora sau Noriel. Ca urmare a creșterii accelerate din România, Postis a demarat expansiunea în noi piețe și a lansat la finalul lunii februarie operațiunile din Polonia, în orașul Wroclaw

ContentSpeed este o platformă românească de e-Commerce înființată în 2003, lider de piață în dezvoltarea de soluții software pentru afacerile online. De-a lungul timpului, peste 1.500 de magazine online B2C și 70 de portaluri B2B au avut încredere în echipa ContentSpeed. În portofoliul de clienți se regăsesc branduri ca Romstal, Caparol, Teilor, Cellini, Diverta, Chicco, Fuchs, Herlitz Pelikan, Wurth România, Teraplast SA sau Nexxon. Printre serviciile oferite, compania asigură dezvoltarea de magazine online la cheie, web design, aplicații de mobil, mentenanță, update și consultanță de business.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Postis încheie un parteneriat cu Content Speed, pentru clienții magazinelor online