Lectură de 2 minute

21 Feb 2023 - Știri și Noutăți

Poke House lansează bolurile reutilizabile, în PREMIERĂ, pe piața din România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Poke House lansează bolurile reutilizabile, care vor putea fi achiziționate la prețul de 75 de lei. România este prima țară unde este implementată această inițiativă sustenabilă, din tot grupul Poke House.

Sursa foto: Poke House

Astfel, consumatorii sunt încurajați să achiziționeze bolul pentru a combate consumul de materiale de unică folosință. În plus, cei care dețin bolurile reutilizabile vor obține un discount de 10% la fiecare poke bowl servit în locații. Prin acest demers compania își propune să reducă semnificativ impactul asupra mediului prin diminuarea cantității de deșeuri.

Am arătat că prin acest business food-tech, în care mixăm retailul și digitalul vom revoluționa nu doar gusturile românilor pentru preparatele fresh, de bună calitate, ci și atitudinea lor față de mediu și față de viitor.

Fadi Drăghici, Country Manager România Poke House

Furnizorul acestor boluri este compania Mepal – un producător cu experiență, ce livrează, la nivel mondial, produse de cea mai bună calitate. Bolurile reutilizabile sunt BPA free și sunt sigure pentru a fi încălzite în cuptorul cu microunde. Nu își pierd din calități și nici din aspect dacă sunt curățate la mașina de spălat vase. În aceste boluri reutilizabile, puteți păstra, în siguranță, diverse alimente în congelator.

Cele două restaurante Poke House din București sunt locurile ideale pentru cei îndrăgostiți de decorurile solare și energizante, specifice Coastei de Vest a Statelor Unite.

Cele mai exigente și variate gusturi sunt satisfăcute prin gama generoasă de bowl-uri House Bowls, cât prin cele personalizate create după propriul gust cu ingredientele dorite. În topul vânzărilor din acest an, cu 70% din total, s-au aflat întocmai bolurile personalizate, urmate de House Bowl-urile: Sunny Salmon, Chicken și Spicy Tuna.

Pe lângă dorința românilor de a-și personaliza mâncarea, se înregistrează pe perioada iernii și o creștere a consumului de produse calde, fapt ce indică obiceiuri de consum adaptate pe specificul local. De asemenea, aproximativ 65% dintre clienți aleg plata contactless, procentul de plată cash arătându-se în scădere.

Citeste si:
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail

Cu peste 80.000 de bowl-uri și 6.500 de deserturi mochi vândute din mai până în prezent în România, Poke House își adjudecă un loc important pe segmentul fast casual și sustenabilitate în HoReCa.

Poke House s-a născut în noiembrie 2018 din visul a doi prieteni - Matteo Pichi și Vittoria Zanetti de a aduce un colț de California în fiecare oraș printr-un format de restaurant fresh și inovator. Poke House servește delicioase boluri de poke în peste 120 de locații din Marea Britanie, Italia, Franța, Spania, Portugalia, SUA și acum, România. Businessul are vânzări estimate la 90 de milioane de euro în 2022 și o echipă în continuă creștere de peste 1.000 de oameni.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Poke House lansează bolurile reutilizabile, în PREMIERĂ, pe piața din România