Anunțul vine după ce compania a primit o rundă de investiții de 100 de milioane de euro, pe care o va folosi pentru extindere. Expansiunea pe piața din Germania și România vine în contextul în care a crescut cererea consumatorilor pentru produse alimentare comandate online. Astfel, clienții vor beneficia de livrarea în aceeași zi pentru coșuri mari de produse care pot fi folosite toată săptămâna. Compania operează acum în 80 de orașe din Italia, Polonia, Cehia și Franța.
Everli este o platformă care permite clienților să își comande produsele preferate din supermarketul preferat și care să le fie livrate într-o oră la alegere prin intermediul aplicației Everli Shoopers. Platforma a devenit rapid partenerul european pentru tot mai multe companii, precum Lidl, Kaufland, Carrefour și oferă acces la peste 300.000 de produse.
,,În timp ce cererea pentru supermarket-urile din Europa a crescut dramatic, este încă o lipsă a cumpărăturilor on-line disponibile și livrabile în aceeași zi pentru mulți clienți inclusiv din Germania și România. Modelul nostru, care funcționează în parteneriat cu supermarketurile locale existente, ne permit nouă să oferim rapid și durabil o ofertă unică de servicii și o gamă largă de produse fresh și ambalate, în ambele centre din oraș și în zone cu o densitate mai mică, livrând cumpărăturile în mai puțin de o oră. După ce am continuat să creștem în 2021 suntem încrezători și entuziasmați să livrăm viziunea noastră consumatorilor din Germania și România'', spune Federico Sargenti, CEO-ul companiei.
Everli, companie fondată în 2014, cu sediul în Milano, are birouri de asemenea în Verona și Warsaw. Compania are 250 de angajați și 100 de parteneriate cu retailerii și 3.000 de parteneriate cu livratorii. Platforma este disponibilă pentru 80 de companii la nivelul Europei și a făcut trei milioane de livrări până în prezent.