Lectură de 3 minute

31 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Platforma de e-commerce BaseLinker investește un milion de euro în expansiune în 2022

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Compania poloneză de centralizare și automatizare a proceselor e-commerce BaseLinker va investi un milion de euro pentru platforma din România, anul acesta, iar din semestrul al doilea își accelerează planul de expansiune.

Această transformare digitală se bazează pe instrumente de automatizare și personalizare fără resurse şi investiții semnificative din partea deținătorilor de magazine online. Strategiile de automatizare prin eficientizarea proceselor de lucru, reducerea erorilor umane și reducerea costurilor ajută magazinele online să-și crească productivitatea.

BaseLinker oferă o soluție tehnologică automatizată care monitorizează, măsoară și raportează rezultatele, un instrument care să integreze e-commerce și managementul vânzărilor într-o singură interfață.

Automatizarea proceselor în companii

În 2022, un antreprenor va avea tot mai multă nevoie de agilitate în utilizarea platformelor și aplicațiilor care îi sprijină business-ul onlin, spune compania. Prin BaseLinker se elimină activitățile repetitive din interiorul magazinului online prin automatizarea proceselor, cât și gestionarea tuturor canalelor de vânzare și a procesului post vânzare dintr-o singură platformă.

Retail jobs

Deținătorii de magazine nu realizează cât de mult costă aceste procese repetitive, întrucât sunt deja întipărite în rutina zilnică a angajaților. Sunt câteva elemente simple care definesc un astfel de proces și care merită automatizate. Astfel, toate informațiile magazinului online specific pentru tot fluxul de lucru în comerț electronic se regăsesc în cadrul unui singur sistem care oferă acces la multiple marketplace-uri populare, companii de curierat și sisteme de contabilitate, transmite BaseLinker.

”Utilizatorul BaseLinker poate fi orice owner de magazine online, indiferent de mărimea acestuia, soluția oferită de către noi fiind una ușor adaptabilă în funcție de nevoile fiecărui business. Mai mult, antreprenorii la început de drum, care nu dețin un magazin online, pot construi cu ușurință tot fluxul direct în platforma BaseLinker, fără a investi inițial în dezvoltarea unui site”, a declarat Tatiana Șen, co-CEO BaseLinker.

Un milion de euro în dezvoltarea e-commerce în 2022

Automatizarea comerțului electronic se referă la a oferi deținătorilor de magazine online cea mai importantă soluție: reducerea costurilor și timp pentru a se concentra pe ceea ce contează, spune platforma de e-commerce.

”Ne propunem ca în 2022, cel puțin 10% dintre magazinele online din România să testeze și să se integreze cu BaseLinker. 2022 va fi un an plin de provocări și vine cu o serie de obiective de atins atât la nivel intern, în construirea unei echipe bine pregătite pentru a oferi clienților toate informațiile de care au nevoie, cât și strategic, în a educa piața și a oferi mai multe oportunități de dezvoltare a business-urilor atât în plan local, cât și în Europa de Est - vorbim aici de marketplace-uri sau alte canale de vânzare, cât și ERP-uri, programe de facturare, logistică, gestiunea prețurilor și a stocurilor” , a declarat Ruxandra Geanta, co-CEO BaseLinker.

Citeste si:
Douglas deschide un nou magazin în România
Douglas deschide un nou magazin în România

În 2021, BaseLinker a inițiat primele parteneriate strategice în România, ca de exemplu Emag Marketplace și SendSMS.ro urmând ca în 2022 să extindă atât integrările cu furnizori locali de soluții și platforme specifice industriei de e-commerce cât și a portofoliului de magazine online care aleg automatizarea proceselor cu baselinker.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Platforma de e-commerce BaseLinker investește un milion de euro în expansiune în 2022