Lectură de 3 minute

14 Jul 2022 - Știri și Noutăți

Planurile Turabo pentru 2022: Vânzări de 2 milioane capsule de cafea

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

După o experiență de peste 7 ani în lumea cafelei, Turabo intră pe piața din Europa cu un nou concept de produse premium pe bază de cafea. Mai precis este vorba de cafea cu diferite arome în capsule, obiectivul pentru acest an fiind vânzări de peste 2 milioane de capsule.

Până la finalul anului, compania vrea să deschidă primul Flagship Store, dar și să pătrundă pe piața externă.

”Intrăm pe piața din Europa cu un nou concept de produse premium pe bază de cafea, începând cu cafea cu diferite arome în capsule, compatibile cu aparatele Nespresso. Ne-am propus ca în acest an să vindem peste 2 milioane de capsule de cafea. Oportunitatea de a fi prezenți în toate țările Uniunii Europene și de a vinde online cross-border încă de la lansare este posibilă datorită magazinului nostru online www.turabo.com”, au declarat Fondatorii Turabo.

Conceptul de flavoured coffee ce stă la baza noilor game de produse Turabo a cunoscut în ultima perioadă o creștere semnificativă la nivel mondial. Se știe că aroma cafelei produce instantaneu o stare de bine, dă energie pentru desfășurarea activităților de zi cu zi. Indiferent că o bei dimineața, la prânz sau după-amiază, aroma cafelei sigur îți dă acea doză de bună dispoziție necesară în fiecare zi, iar Turabo mizează pe acest aspect.

Retail jobs

”Capsulele Turabo vin într-o gamă variată de arome: Havana Rum, Dulce de Leche, Macadamia Nut, Vanilla, Caramel, Cinnamon, Hazelnut, Grand Marnier, Amaretto, Irish Cream, Oreo, Spicy Pilly Pilly, arome ce completeaza clasicele Espresso, Espresso Decaffeinato și Cappuccino. În plus, până la sfârșitul anului, intenționăm să aducem alte 15 arome noi. Toate cele 30 de sortimente sunt compatibile atat cu aparatele Nespresso, cât și Dolce Gusto. De asemenea, sortimentele vor putea fi disponibile în formatul de cafea boabe și măcinată”, au menționat Fondatorii Turabo.

Piața cafenelelor de specialitate și a cafelelor cu arome unice a devenit una extrem de populară în România în ultimii ani și are un potențialul de creștere semnificativ. În acest an, echipa Turabo Coffee intenționează să vină cu o gamă nouă de produse pe bază de cafea unică la nivel european, rodul muncii ultimilor 3 ani.

”Venim pe piață cu ceva diferit și vrem să creăm ceva unic care, la fel ca aroma unei cafele proaspete, lasă o amprentă recognoscibilă asupra consumatorului de cafea, care gustă din sortimentele noastre. Credem că o cafea bună poate fi băută oriunde, atât acasă, cât la birou, indiferent de specialitatea pe care consumatorul o preferă”, au mai adăugat Fondatorii Turabo.

Sortimentele de cafea Turabo Coffee Capsules pot fi achiziționate online, prin intermediul www.turabo.com, livrarea se face în 60 de minute în București, prin flota proprie, și prin curierat în restul țării.

Citeste si:
Cargus încheie un parteneriat cu PayPoint și un-doi Centru de plăți pentru extinderea rețelei naționale ship & go
Cargus încheie un parteneriat cu PayPoint și un-doi Centru de plăți pentru extinderea rețelei naționale ship & go

De asemenea, capsulele Turabo se găsesc și pe platformele Emag, Amazon, Tazz, Glovo și Bolt. Până la finalul anului, compania își dorește să se extindă prin deschiderea primului Flagship Store, cât și prin pătrunderea pe alte continente, astfel se intenționează extinderea conceptului pe piața din America de Nord.

Turabo este un concept de cafea de tip capsule cu arome variate, fondat de către Familia Niculescu. Lansarea proiectului va avea loc în data de 14 iulie în România și în țările membre ale Uniunii Europene.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Planurile Turabo pentru 2022: Vânzări de 2 milioane capsule de cafea