Chioșcul, care arată similar cu o mașină de închiriat DVD Redbox, permite consumatorilor să comande o pizza cu brânză sau pepperoni pentru 9 dolari. Pizza este livrată printr-un slot din aparat gata de mâncare în trei minute. De altfel, Nestlé a lansat deja un chioșc pilot la un Walmart din Colorado în aprilie și a introdus un al doilea trei luni mai târziu la o unitate a companiei din Ohio, unde dezvoltă alimente congelate.
În acest context, Nestlé a spus că cei aproximativ 100 de clienți pe care i-a chestionat, clienți ai chioșcului, s-au declarat mulțumiți de produs și de dispozitiv, scrie FoodDive.
Wow, wow, wow!🍕🍕🍕
— Caddy Marketing and Communications, Inc. (@CaddyMarketing) August 15, 2023
From the freezer to the kiosk, @Nestle | @NestleUSA is testing a vending machine that makes a @DiGiorno pizza in just 3 minutes, says @cdoering in @FoodDive ▶️ https://t.co/1QaqcJljeM pic.twitter.com/Ays8S1dZPR
Nestlé folosește cele două chioșcuri DiGiorno pe care le-a lansat deja pentru a stabili dacă va extinde programul pilot, dar și ritmul în care o va face și unde vor fi amplasate chioșcurile. Zonele posibile în care ar putea apărea automatul includ campusuri universitare și cămine, magazine de bricolaj și aeroporturi. Nestlé susține că este prima companie care a realizat un pilot pentru un automat de pizzerie.
Dacă Nestlé decide să extindă chioșcul la scară mai largă, aceasta ar putea permite companiei să câștige o cotă mai mare din piața de pizza congelată. De asemenea, aparatele ar putea deveni o amenințare pentru firmele de livrare de pizza, cum ar fi Domino’s și Papa John’s.