Lectură de 3 minute

18 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Piața locală de pește și fructe de mare, în creștere cu 5% după ce consumul scăzuse semnificativ de la debutul pandemiei

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Piața locală de pește și fructe de mare va înregistra o creștere de aproximativ 5%, conform estimărilor Alfredo Seafood. Anunțul vine după ce, de la debutul crizei COVID-19, consumul general de pește a scăzut cu 20%.

Piața locală de pește și fructe de mare va înregistra o creștere de aproximativ 5%, în intervalul martie – decembrie 2020, conform estimărilor Alfredo Seafood. Acest reviriment este generat de interesul tot mai mare manifestat de români pentru o dietă sănătoasă, precum și a beneficiilor recunoscute pe care carnea de pește le are în creșterea imunității organismului.

De la debutul crizei COVID-19, consumul general de pește a scăzut cu 20%, dar odată cu ieșirea din izolare au apărut și semnele de revenire pe acest segment.

La nivelul portofoliului Alfredo Seafood, în martie și aprilie, rulajul a scăzut cu 75% în sectorul HoReCa. În mai, după ridicarea restricțiilor, vânzările au revenit la un nivel apropiat de aceeași perioadă din 2019, cu o tendință puternică de creștere a segmentului online.

„În perioada de izolare, am observat o scădere a cererii de produse de calitate superioară, cum sunt somonul, creveții sau tonul. Această tendință a fost firească în contextul respectiv, deoarece oamenii au fost mult mai atenți cu cheltuielile, având temeri legate de stabilitatea imediată a veniturilor. Totuși, consumul general de pește începe să-și revină în România. Anticipez că majorarea vânzărilor va ajunge la 5% până la finele anului, dar aceste estimări pot oricând să se schimbe din cauza climatului neobișnuit în care ne aflăm. Cred că una dintre cele mai bune strategii de creștere a consumului în următoarele luni constă în stimularea vânzărilor online, de aceea vom accelera investițiile în dezvoltarea magazinul virtual al Alfredo Seafood”, explică Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.

Reprezentantul Alfredo Seafood speră ca piața locală de pește să crească în continuare, în ciuda acestei perioade dificile, pentru a nu se pierde progresele obținute. „Dacă în 2015 se consumau în România 6 kg/an pe cap de locuitor, în 2019 am ajuns la 8 kg/capita/an și ne situăm în coada clasamentului UE, la acest capitol”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi lansat în anul 2013.Alfredo Seafood are relaţiilor internaţionale cu marii producători de peşte din lume, trei linii de procesare și ambalare automatizate şi de înaltă productivitate din fabrica situată în Bucureşti și un sistem logistic de transport optimizat. Produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite în cele mai importante lanţuri de hypermarketuri şi supermarketuri din ţară. Printre acestea se numără: Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Auchan etc. şi în peste 5.000 de magazine din comerţul tradiţional, și rețeaua HoReCa. Produsele sunt transportate, procesate, ambalate și distribuite în condiții adecvate de păstrare a aromei și texturii cărnii, de la recoltarea din fermele piscicole internaționale sau capturare.

Citeste si:
Cum va sprijini RetuRo operatorii HoReCa în implementarea Sistemului Garanție-Returnare 
Cum va sprijini RetuRo operatorii HoReCa în implementarea Sistemului Garanție-Returnare 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Piața locală de pește și fructe de mare, în creștere cu 5% după ce consumul scăzuse semnificativ de la debutul pandemiei