Lectură de 2 minute

28 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Petrescu, Invent Media: Industria de advertising are nevoie de minimum doi ani pentru a recupera scăderea din pandemie

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

România nu a mai trecut prin perioade de lockdown în 2021, însă chiar și așa nu toți angajații s-au întors la birouri. În aceste condiții, piața de publicitate, în special cea de indoor, nu a reușit să recupereze pierdea din timpul pandemiei, pentru o însănătoșire completă fiind nevoie de cel puțin încă doi ani, consideră Eduard Petrescu, managing director, Invent Media, scrie Wall-street.ro.

„Întreaga industrie de advertising va avea nevoie de minimum 2 ani pentru a recâștiga pozițiile pierdute, mai ales că reconstrucția nu se face pe aceleași coordonate, ținând cont de faptul că preferințele, obiceiurile și nevoile oamenilor s-au schimbat datorită pandemiei. Aici pot spune că perioada aceasta nu a adus doar lucruri negative, cum s-ar putea crede și cum probabil am fost cu toții de părere la primul lockdown din martie 2020. Spre exemplu, piața de publicitate outdoor a suferit destul de multe transformări în București, dar și în orașele mari din țară.

În primul rând mă gândesc la inițiativele mai multor primarii de a dezafecta suporturile publicitare care funcționau ilegal, fără a contribui cu nimic la veniturile statului de 20-30 de ani. În al doilea rând, companiile care dețin rețelele outdoor au început să vină cu soluții de expunere moderne, precum ecranele digitale. Din punct de vedere al încrederii și temerii, sunt de părere că oamenii s-au relaxat, există de atâta timp deja vaccin în piață. Nu cred că ne vom reîntoarce la situația primului lockdown. Practic vom integra această răceală cauzată de Covid în viață de zi cu zi și o vom trata la fel cum procedăm și cu gripă obișnuită, spre exemplu.

Feelingul meu bazat pe discuțiile cu clienții este că își doresc să își recâștige pozițiile pierdute în piață, să dezvolte produse noi, care încorporează inovație, simplitate, să dezvolte campanii de promovare prin care să comunice și să revină în forță în atenția consumatorilor”, a declarat Eduard Petrescu.

Citește continuarea pe Wall-street.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Petrescu, Invent Media: Industria de advertising are nevoie de minimum doi ani pentru a recupera scăderea din pandemie