Lectură de 3 minute

21 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Peste 300 de participanți la EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, expoziția B2B dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG

Advertorial

Abonează-te pe  

În perioada 26 – 27 octombrie 2022, publicația de business retail-FMCG.ro a organizat EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, care a avut loc la Combinatul Fondului Plastic – sala Senat, din București. Save the date 25 – 26 octombrie 2023, perioadă când va avea loc a doua ediție a expoziție EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech.

Sursa foto: EXPO RETAIL 2022

Expoziția EXPO RETAIL 2022 – Smart Green & Tech a avut disponibile tehnologii, echipamente, soluții și servicii pentru retail, eCommerce și industria FMCG și pentru companii, în general, și a reprezentat o oportunitate pentru vizitatori de a vedea noutăți și inovații din domeniu în vederea unor upgrade-uri pe tehnologie și echipamente sau în vederea implementării unor servicii noi, care să îmbunătățească experiența de shopping a clienților.

Peste 300 de participanți au trecut pragul expoziției EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, în cele două zile de eveniment, dintre care 120 de persoane din partea celor 25 de parteneri și expozanți și peste 180 de vizitatori – buyeri/ directori de achiziție, owneri de business sau alți manageri care decid achiziția, din companii de retail, centre comerciale, eCommerce, companii din FMCG, DIY etc.

Un concept unic de expoziție: un eveniment de business închis

„Ne-au lipsit evenimentele, în general, după o pauză de doi ani, dar ne-a lipsit, mai ales, o astfel de expoziție B2B dedicată tehnologiei și echipamentelor pentru retail, după cum mulți dintre participanți au remarcat în cele două zile de eveniment.

Retail jobs

Într-un an atipic, cu un context dificil, am reușit, totuși, să organizăm și să construim o astfel de expoziție, la care muncim de foarte mult timp, chiar de dinainte de pandemie, o expoziție B2B nișată, cu un concept unic: un eveniment de business închis, în care vizitatorii sunt doar persoane care decid achiziția în companiile lor, atunci când vine vorba de tehnologie, echipamente și servicii, un concept care din punct de vedere vizitatori pune accentul pe calitate și mai puțin pe cantitate, oferită partenerilor și expozanților.

De la bun început, acesta a fost angajamentul nostru față de parteneri și expozanți: de a le oferi doar vizitatori avizați, profesioniști în achiziții.

În final, a ieșit o expoziție potrivită ca dimensiune și reprezintă un show case pentru a crește și diversifica următoarea ediție și a mări numărul de expozanți, pentru că diversitatea de expozanți va atrage de la sine, cu siguranță, și mai mulți vizitatori. Ne vedem la următoarea ediție, din octombrie 2023,” ne-a declarat Claudiu Ciobanu, co-founder & editor coordonator Retail FMCG Media, din care face parte și publicația retail-FMCG.ro, organizatorul expoziției EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech.

Parteneri și expozanți EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech

Citeste si:
AFI Ploiesti te invita sa descoperi paradisul multicolor de fluturi vii
AFI Ploiesti te invita sa descoperi paradisul multicolor de fluturi vii

Lista de parteneri și expozanți ai ediției din acest an a cuprins companii și branduri precum:
Cargus – Partener SMART și expozant;
cora România și cora Pro – Retail Partner și expozant;
Plin Tech, COMARCH și Gun Media – Parteneri TECH și expozanți;
Vectra Eurolift Service, Recicleta (un program Viitor Plus), Green Ambalaje și TOMRA Collection – Parteneri GREEN și expozanți;
Syscom Digital – Visual Partner;
Update Advertising – Advertising Partener și expozant;
BIODEGRA, FEPRA, Artificial Intelligence Visual Analytics (AiVA), Smart ID Dynamics, QInStore Radio, GLOVE și PlanRadar – expozanți.

De asemenea, Domeniile Sâmburești a fost Wine Partner, AQUA Carpatica a fost Refreshment Partner, Tucano Coffee a fost Coffee & Sweets Partner, iar Carlsberg a fost Cooling Partner.

Save the date 25 – 26 octombrie 2023 pentru EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech

Cea de-a doua ediție EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București, pe o suprafață expozițională dublă, cu 50 de standuri.

Pentru rezervare standuri și oferte personalizate parteneri EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, accesați www.expo-retail.com

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Peste 300 de participanți la EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, expoziția B2B dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG