Lectură de un minut

09 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Peste 1 milion de români s-au înscris, într-un an, în programul de fidelitate MyCLUB Auchan

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

La un an de când a fost lansat programul de fidelitate, Auchan anunță că 1 milion de români au devenit membri în MyCLUB, un program care le oferă clienților reduceri în magazinele fizice și online, posibilitatea de a acumula bonusuri pe card și oferte personalizate.

Cardul de fidelitate este valabil atât în magazinele fizice, cât și pe auchan.ro și în aplicația Auchan, iar clienții au folosit cardul MyCLUB la fiecare sesiune de cumpărături, categoriile cel mai frecvent achiziționate fiind carne, detergenți, brânzeturi, pește și pet shop.

Compania își propune să dezvolte și mai mult programul de fidelitate, adăugând promoții personalizate adaptate propriilor preferințe de consum.

Cu ocazia împlinirii unui an de la lansarea programului de fidelitate, Auchan a pregătit noi oferte în magazine, pe auchan.ro și în aplicația Auchan, în perioada 9 – 22 martie.

Până pe 31 martie, actualii și viitorii membri MyCLUB Auchan pot participa și la Tombola Primăverii, prin care se pot câștiga premii în valoare totală de 55.000 euro sub formă de bonus pe cardul MyCLUB.

Auchan România are în portofoliu 196 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 158 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 149 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Peste 1 milion de români s-au înscris, într-un an, în programul de fidelitate MyCLUB Auchan