Altex și-a recompensat clienții, extrași prin tragere la sorți, direct proporțional cu numărul tuturor comenzilor realizate în perioada campaniei. Concret, cu cât au avut mai multe tranzacții autentificate, cu atât au câstigat mai mulți bani înapoi.
În magazinele fizice, la casele de marcat, clienții se pot autentifica fie cu numărul de telefon, fie prin scanarea codului QR disponibil în aplicația Altex. Astfel, experienţa de navigare şi cumpărături devine una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută. Deținătorii de cont Altex sau Media Galaxy au într-un singur loc toate tranzacțiile și facturile, atât cele din online cât și pe cele din magazine. Mai mult decât atât, posesorii de cont client își pot rezerva produse în magazine, își pot crea o listă de produse favorite sau pot solicita un retur sau de 2x diferența la produsele cumpărate.
Participanții s-au înscris în campanie prin crearea sau autentificarea în cont client și prin exprimarea acordulului de înscriere în campanie, la momentul cumpărăturilor sau ulterior acestora, până în data de 2 martie. În campanie au fost eligibile doar persoanele fizice care dețin sau și-au făcut un cont online, pe site-ul Altex, Media Galaxy sau în aplicația Altex.
Printre produsele achiziționate de participanți au fost smartphone-uri, produse pentru copii, băuturi, mașini de spălat rufe, căști wireless, produse de îngrijire personală, detergenți, ceasuri smart, bratari fitness, cuptoare incorporabile, consumabile pentru imprimante, combine frigorifice, parfumuri și aspiratoare.
Aplicația Altex simplifică toate procesele, oferind într-un singur loc documentele necesare clienților, de la facturi, istoricul tranzacţiilor, suport clienți, 2x diferența și până la servicii de retur sau service.
Altex are peste 125 de magazine deschise în țară. În aproape trei decenii de la ȋnființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România. Altex și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine. Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi achiziționeze vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online, pe www.altextravel.ro.
Supernova a finalizat procesul de rebranding al Galeriei Cora Bacău, o investiție de 40 de milioane de euro
