Lectură de 3 minute

05 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Dare to Do More, o nouă ediție de internship pentru tineri lansată de PepsiCo

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare È™i băuturi răcoritoare, lansează o nouă ediÈ›ie a programului de internship Dare to Do More, o competiÈ›ie la nivel european dedicată studenÈ›ilor, proaspeÈ›ilor absolvenÈ›i È™i tinerilor cu până la trei ani de experiență profesională. ParticipanÈ›ii din România vor concura pentru patru roluri în cadrul departamentelor de Supply Chain È™i Sales pentru un stagiu de doi ani.

Anul acesta, participanÈ›ii au oportunitatea de a propune un proiect inovator, care să aducă un impact business-ului PepsiCo, È™i să-l prezinte liderilor companiei. IniÈ›iativa elimină trimiterea CV-urilor pentru înscrierea în program, oferind candidaÈ›ilor È™ansa de a-È™i arăta personalitatea È™i abilitățile de gândire critică prin intermediul proiectelor propuse.

ParticipanÈ›ii vor putea comunica prin WhatsApp Business, cu un personaj personalizat, Motivator Max, care le va oferi o motivaÈ›ie suplimentară, meme amuzante È™i răspunsuri la toate întrebările lor.

Poate te interesează È™i PepsiCo, venituri în creÈ™tere în pandemie cu 5%, susÈ›inute de categoria snack-urilor

Program de internship la PepsiCo

Tinerii interesaÈ›i pot candida în platforma online până pe 17 iunie, iar candidaÈ›ii care ajung în etapa finală a competiÈ›iei au ocazia să câÈ™tige un rol într-unul dintre departamentele din PepsiCo România. Mai mult, candidaÈ›ii selectaÈ›i în finalele europene vor concura pentru premii suplimentare, în toamna acestui an.

„Prin programul Dare to Do More oferim tinerilor un proces de învățare complex, pentru o perioadă de doi ani, permiÈ›ându-le să cunoască provocările È™i dinamica mai multor departamente È™i să înveÈ›e realitățile specifice industriei. Totodată participanÈ›ii au ocazia să îÈ™i exprime propria viziune asupra acestui business, să-È™i dezvolte abilitățile antreprenoriale È™i să beneficieze de programe de dezvoltare de soft skills”, afirmă Geanina RîndaÈ™u, HR Director PepsiCo East Balkans.

Paul Campbell, Senior Vice President Supply Chain, Europe, PepsiCo afirmă: „Cu sustenabilitatea în topul priorităților noastre, creÈ™terea comerÈ›ului online È™i noi modalități prin care consumatorii se pot conecta cu furnizorii, departamentul de Supply Chain este pe punctul de a trece printr-o schimbare în evoluÈ›ia sa.

Este un moment optim pentru viitoarele talente să fie angajate la PepsiCo. În cadrul departamentului de Supply Chain, căutăm oameni cu o curiozitate reală pentru a înÈ›elege cum funcÈ›ionează lucrurile astăzi È™i care să ne propună noi moduri de organizare în viitor. Le oferim acestora tehnologie de ultimă generaÈ›ie È™i cunoÈ™tinÈ›ele necesare legate de operaÈ›iunile noastre de producÈ›ie È™i distribuÈ›ie. Participarea la programul Dare to Do More este o oportunitate excelentă pentru absolvenÈ›i de a influenÈ›a direcÈ›ia spre care o să ne îndreptăm în viitor”.

Citeste si:
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din România
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din România

CITEȘTE despre obiectivul PepsiCo pentru 2030: extinderea practicilor de agricultură regenerabilă pe aproape 3 milioane de hectare.

Programul Dare to Do More are loc anul acesta în 10 țări din Europa: Spania, Polonia, România, Serbia, Belgia, Olanda, Grecia, Turcia, Bulgaria È™i Rusia. AbsolvenÈ›ii de succes vor avea ocazia să lucreze cu diferiÈ›i colegi din întreaga lume la unele dintre cele mai mari mărci FMCG la nivel global. În ediÈ›ia din acest an, pentru al patrulea an consecutiv, PepsiCo creÈ™te numărul total de posturi vacante disponibile în toată Europa, anul acesta urmărind angajarea a 47 de tineri talentaÈ›i.

Produsele PepsiCo ajung la consumatori din peste 200 de țări È™i teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 70 de miliarde dolari în 2020, adus de un portofoliu de alimente È™i băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana È™i SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă de produse alimentare È™i băuturi, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Dare to Do More, o nouă ediÈ›ie de internship pentru tineri lansată de PepsiCo