Lectură de 2 minute

26 Jan 2022 - Știri și Noutăți

PepsiCo Europe vrea să elimine cantitatea de plastic virgin din ambalajele Lay’s, Doritos și Walkers

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Pepsico Europe vrea să elimine cantitatea de plastic virgin din ambalaje pentru snacks-urile din portofoliu până la finalul anului 2030 și să utilizeze plastic 100% reciclat sau regenerabil în toate ambalajele, reducând gazele cu efect de seră cu până la 40%. Testele în rândul consumatorilor vor fi lansate pe piață începând cu acest an.

Acest obiectiv se va aplica brandurilor precum Lay’s, Doritos și Walkers.

Cele mai mari companii de azi se vor transforma în fața ochilor tăi. Le poți descoperi pe rând dacă te abonezi la newsletter-ul Green Start-Up!

În 2022 vor fi demarate testele ambalajelor în rândul consumatorilor de pe piețele europene, începând cu plasticul regenerabil utilizat în gama Lay’s în Franța. În cursul anului, o gamă a brandului Walkers din Marea Britanie va testa o variantă de ambalaj din conținutul reciclat. Conținutul reciclat al ambalajului va fi derivat din plastic folosit anterior, iar conținutul regenerabil va proveni din subproduse vegetale, cum ar fi uleiul de gătit uzat sau deșeurile de celuloză.

Retail jobs

„Reciclarea flexibilă a ambalajelor ar trebui să fie o regulă în toată Europa. Ne propunem un viitor în care pungile noastre nu vor conține plastic virgin de origine fosilă. Acestea vor face parte dintr-o economie circulară de succes în care ambalajele flexibile sunt apreciate și pot fi reciclate sub forma unui nou ambalaj. Investim pentru a construi capacitatea tehnologică necesară pentru a realiza acest obiectiv. Acum avem nevoie de un cadru de reglementare adecvat, astfel încât ambalajele să nu devină niciodată deșeuri”, a declarat Silviu Popovici, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe.

Pepsi va trece în sticle 100% din plastic reciclat (100% rPET) pe 11 piețe europene până în 2022 și, de asemenea, va continua să investească în construirea unui model reutilizabil, inclusiv prin SodaStream, care își propune să evite scoaterea pe piață a aproximativ 200 de miliarde de sticle de plastic până în 2030.

Produsele PepsiCo sunt disponibile în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.

Citeste si:
Lidl România înlocuiește magazinul din Slatina care nu mai corespunde standardelor de sustenabilitate
Lidl România înlocuiește magazinul din Slatina care nu mai corespunde standardelor de sustenabilitate
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  PepsiCo Europe vrea să elimine cantitatea de plastic virgin din ambalajele Lay’s, Doritos și Walkers