Lectură de 2 minute

04 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

PepsiCo dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală reimaginată pentru a lansa noul concept al brandului Pepsi în noua sa eră. Această transformare include un design inovator, povești noi și parteneriate noi. Cu scopul de a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente și oferă experiențe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor și cu dorința de a trăi conform filozofiei brandului, denumită "Thirsty for More". Această filozofie sărbătorește setea pe care oamenii o au pentru ceea ce este interesant și neașteptat.

Sursa foto: PepsiCo

De la campania “Acceptă provocarea Pepsi” până la asocieri cu evenimente precum Summer Well, TIFF sau Analogue, Pepsi a promovat întotdeauna cultura pentru a oferi experiențe unice fanilor, rămânând în același timp un simbol și mereu atemporal.

Brandul rămâne conectat la consumatori prin crearea de experiențe de ultimă oră bazate pe sport și muzică, valorificând tehnologia inovatoare, informații semnificative și parteneriate creative.

Logo-ul și identitatea vizuală preiau în mod atent elemente din istoria sa și încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual și incontestabil Pepsi.

Elementele cheie de design includ:

  • Globul Pepsi și cuvântul-simbol se îmbină pentru a se potrivi în variate contexte și pentru a sublinia marca distinctivă Pepsi.
  • O paletă de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce contrast, vibrație și o margine modernă la schema clasică de culori Pepsi. Având în vedere atenția continuă a mărcii pentru Pepsi Zero Zahăr, designul aduce culoarea neagră, arătând și mai mult promisiunea brandului pentru Pepsi Zero Zahăr în viitor.
  • Un font modern, personalizat, care reflectă încrederea și mentalitatea fără reproșuri a brandului.
  • Semnătura Pepsi pulse sugerează "ripple, pop și fizz" Pepsi-Cola prin mișcare. De asemenea, aduce ritmul și energia muzicii, o parte esențială și continuă a moștenirii Pepsi.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală