Penny România își propune să investească 5,1 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice. Anul acesta, Penny va deschide 30 de magazine noi în țară și va finaliza procesul de remodelare demarat în 2020, urmând să remodeleze 84 de unități, după ce anul trecut alte 100 de puncte au trecut prin proces. La finalul anului, toate magazinele vor fi sub umbrea Penny.
În 2021, Penny România a investit 542 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine și construirea unui nou centru logistic în Filiași, județul Dolj. Mai mult, compania a deschis 25 de magazine în noul format și a încheiat anul cu un total de 301 de magazine.
500 de noi angajați Penny în 2022
La finalul anului 2021, Penny avea 5.800 de angajați, iar pentru acest an are în plan să angajeze 500 de noi colegi, a declarat Raffaele Balestra, CFO Penny, în cadrul conferinței de presă.
„2021 a fost un an al reușitelor, am depășit primul miliard de euro și 300 de magazine, am ajuns la 4 centre logistice și, din nou, pentru al șaptelea an la rând, am înregistrat cea mai mare creștere din grup. De asemenea, a fost și un an în care a fost din nou nevoie să ne adaptăm, să fim flexibili și să rămânem optimiști și cu dorința de a ne duce la capăt planurile curajoase”, a declarat Daniel Gross, CEO-ul Penny.
Penny își propune să crească numărul de măcelării și patiserii partenere. Compania colabora cu 148 de măcelării în 2021, iar până în 2029 vor fi 375 de măcelării. Circa 40% din sortimentul de fructe și legume vine din România, în timp ce mărcile private generează 30% din cifra de afaceri.
Penny este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 308 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
Piața de pește românesc își extinde portofoliul: caviar și creveți made in Romania
