Lectură de un minut

08 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Penny devine primul retailer care va trimite clienților ofertele săptămânale prin Whatsapp 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Penny introduce pliantul digital disponibil pe telefonul mobil prin aplicația WhatsApp. Începând cu 8 mai, clienții Penny vor primi ofertele săptămânale, direct pe telefonul mobil, prin intermediul aplicației WhatsApp. Clienții care își doresc să afle cât mai rapid noutăți despre reducerile la produsele marcă proprie sau alte promoții disponibile în magazine trebuie să se înregistreze gratuit pe canalul de WhatsApp. Penny este primul retailer din România care implementează acest serviciu. 

 

Sursa foto: Penny

Penny România introduce pliantul săptămânal în format digital pentru toții clienții care nu vor să rateze reducerile și promoțiile disponibile în magazine. Clienții pot accesa catalogul Penny, simplu și rapid, direct de pe telefonul mobil.

Penny investește în digitalizare și în tehnologii orientate spre viitor. Pliantul electronic disponibil din 08.05.2023 pe WhatsApp reprezintă un nou pas pe care compania îl face pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților prin soluții digitale simple și ușor de folosit.

Penny aparține grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 339 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Penny devine primul retailer care va trimite clienților ofertele săptămânale prin Whatsapp