Noul magazin Penny Câmpulung Vișoi se află pe Bulevardul I.C. Brătianu, nr. 6 și are o suprafață de vânzare de 1.064 mp. Magazinul este situat într-un centru comercial, iar parcarea este comună.
Echipa magazinului este formată din 15 angajați, care își vor întâmpina clienții după următorul program de funcționare:
• luni - sâmbătă, între 07:30 - 22:00
• duminică, între 08:00 - 19:00.
Designul magazinelor Penny este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.
În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Penny face parte din conceptul grupului german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 339 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
PENNY a deschis cel de-al 340-lea magazin în România. Noua unitate are 860.51 de metri pătrați
