Acesta dispune de 70 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități. Programul de funcționare este de luni până sâmbătă, între 07:30 - 22:00, iar duminică magazinul este deschis în intervalul orar 08:00 - 20:00.
Noile magazine au mărci proprii, categoriile principale de alimente, produsele ready to eat, dar și semipreparate, refrigerate sau congelate.
Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj, după o investiție de 26 de milioane de euro.
Penny este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 308 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.