Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.
Penny face parte din grupul german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcăuită din 311 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.