Lectură de 4 minute

21 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Parteneriat între Profi și PwC România, pentru transformarea departamentului de HR

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

PwC România a colaborat cu rețeaua de magazine PROFI în procesul de transformare și optimizare digitală a departamentului său de Resurse Umane prin implementarea soluției SAP SuccessFactors, soluție care susține procesele HR de bază precum recrutare, administrare, managementul performanței și managementul talentelor.

Proiectul de transformare a avut două scopuri principale: dezvoltarea și îmbunătățirea relației cu cei peste 15.000 de angajați din magazinele integrate, precum și de eficientizare a proceselor administrative ale departamentului de resurse umane. Astfel, pentru activitățile deja existente precum administrare HR (inclusiv generare de documente), recrutare sau onboarding, creșterea eficienței a fost una semnificativă.

”Într-o piață a muncii în permanentă schimbare, firmele trebuie să se concentreze pe îmbunătățirea relației cu angajații lor, concomitent cu creșterea eficienței proceselor de resurse umane. Un sondaj realizat de PwC arată că 40% dintre liderii de resurse umane de la nivel global spun că încrederea dintre angajații și managerii lor direcți este foarte importantă. De aceea liderii trebuie să instituie politici de susținere a angajaților și să deschidă canale clare de comunicare cu aceștia. Soluția aleasă de PROFI oferă toate aceste avantaje, fiind din punct de vedere tehnic o soluție cloud, ușor scalabilă, care integrează o mare parte din procesele companiei din zona de HR, acest fapt constituind o bază excelentă pentru creșterea calității datelor și a eficientizării activităților consumatoare de timp. Mai mult, abordarea pe care am avut-o pe toată durata proiectului a ținut cont de următoarele elemente extrem de importante: să pornim de la procesele de business existente, să vedem cum pot fi acestea optimizate cu ajutorul soluției, dar și să pornim de la soluție, ca punct de referință, pentru ariile în care a apărut nevoia unor noi procese de business. Mă bucur că PROFI a ales PwC ca partener pentru implementarea acestui proiect de transformare digitală atât de important și cu un impact semnificativ pentru organizație și aș vrea să felicit echipa Profi HR & Digital Transformation, condusă de Diana Stoica, pentru implicarea pe care au avut-o pe tot parcursul proiectului”, a declarat Radu Bădiceanu, Partener PwC România.

“Proiectul de implementare a soluției SAP SuccessFactors este foarte important pentru strategia noastră în materie de resurse umane, strategie bazată în primul rând pe dezvoltarea continuă a relației cu angajații noștri, printr-un mod de comunicare transparent și prietenos. Feedback-ul constant dintre manageri și angajați cu privire la realizări, oportunități și obiective construiește relații profesionale puternice între membrii echipelor și susține îmbunătățirea continuă a performanței. Modulele de SAP SuccessFactors implementate acoperă toate procesele de HR începând de la Recruiting & Onboarding până la Performance Management, Succession, Reward and Recognition. Astfel, într-un sistem ușor accesibil și transparent cuprindem toate aspectele vieții unui angajat, având un impact major în îmbunătățirea experientei în cadrul companiei. Suntem mândri să finalizăm un proiect complex în a cărui implementare ne-a stat alături echipa de consultanți PwC coordonată de Radu Bădiceanu. Experiența colaboratorilor PwC, alături de focusul și determinarea echipelor Profi HR & Digital Transformation, au stat la baza unui “Go-live” de succes, ce duce procesele de HR din cadrul companiei la un nivel superior de digitalizare și performanță!”, a declarat Diana Stoica, Directorul de Resurse Umane al PROFI.

Retail jobs

În cadrul soluției implementate au fost abordate următoarele două arii: Employee Self Service, prin care angajații au posibilitatea, printre altele, de a-și adăuga sau actualiza singuri datele personale, pot vizualiza organigrama, pot solicita și pot oferi feedback, și Manager Self Service, care ajută managerii să-și dezvolte și să-și gestioneze mai ușor echipele prin oferirea de feedback și evaluarea performanței oamenilor din subordine, recompensarea pe baza performanței sau solicitarea unor noi poziții în echipă.

Cu circa 1660 de magazine în toată țara și aproape 27.000 de angajați în magazine integrate și partener, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică și cel mai mare angajator privat din România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Parteneriat între Profi și PwC România, pentru transformarea departamentului de HR