Lectură de un minut

21 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Papila: antreprenorii care au făcut business din deviza ”nicio masă fără ciorbă”

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Papila este un restaurant mic într-un cartier cu istorie din București, un loc unde, de 6 ani de zile, doi antreprenori români au luat foarte în serios o vorbă cunoscută multor români din copilăria lor: ”nicio masă fără ciorbă.” Maria Burachu și Gabriel Herdean au construit în jurul ideii de ciorbă și supă până au reușit să aibă un restaurant dedicat tuturor celor care își folosesc papilele gustative precum urechea muzicală: să se bucure de lucrurile bune din jurul lor.

Sursa foto: InternetCorp

Papila, acum, este un loc din cartierul evreiesc, aproape de Piața Rosetti, unde oaspeții găsesc cel puțin o supă în meniu, dar și mâncare din zona preparatelor de confort, de la un sandviș cald la mâncare care să te ducă cu gândul la copilărie: piure, mazăre, mămăligă.

Dar toate cu o atingere a autenticității. Seara, Papila devine mai sofisticată și meniul trece într-o zonă mai rafinată. Iar duminca, Papila trece printr-o nouă schimbare de identitate și devine restaurant cu ramen.

Dar care e povestea acestui mic loc din București, unde, de 6 ani papilele clienților primesc deopotrivă mâncare cu gust, dar și cu nostalgie?

Citește știrea integrală pe Start-Up.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Papila: antreprenorii care au făcut business din deviza ”nicio masă fără ciorbă”