Lectură de 2 minute

21 Feb 2023 - Știri și Noutăți

Panificația, la mare căutare pe Sezamo: un român a comandat peste 200 de croissante cu unt în 4 luni

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

La supermarketul online Sezamo, 3 din 4 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de panificație, iar 2 din 5 coșuri includ cel puțin un produs de tip patiserie, fie că vorbim despre produse ale artizanilor locali sau produse proprii. Oferta supermarketului online include produse de panificație create cu măiestrie de către cei mai apreciați artizani locali, precum Arc Bakery și Brot Manufactur, dar și produse proaspete pe care Sezamo le pregătește zilnic, în mai multe ture, în cuptoarele proprii. 

Sursa foto: unsplash.com

Pâinea face parte din cultura poporului român, produsele de panificație sunt comfort food, astfel că este esențial să acoperim toate nevoile - albă, integrală, fără gluten, ECO - le avem pe toate. Lucrăm în continuare cu artizani locali de succes, precum Arc Bakery (care folosește făină specială din Franța) și Pain Plaisir (care folosește făină de grâu T45 certificată Label Rouge și apă filtrată Brita), pentru a aduce gustul parizian autentic în inima Bucureștiului, însă pregătim și noi în brutăria proprie cele mai bune preparate de panificație și patiserie.

Michael Kaiser, CCO Sezamo România

Peste 5 tone de pâine se vând lunar, în medie, cel mai cumpărat produs din această categorie fiind ciabatta, urmată îndeaproape de chifla Kaiser albă, pâinea Durum, chifla hamburger gourmet și demi-bagheta french.

84% dintre cumpărători au ales produse de panificație din făină albă, iar 16% integrală, neagră, secară sau ovăz. Cumpărătorii Sezamo aleg într-o proporție mai mare pâinea întreagă, respectiv 85%, în timp ce 15% optează pentru pâinea feliată.

În ceea ce privește micile plăceri vinovate, 2 din 5 coșuri de cumpărături au inclus un produs de patiserie. În topul preferințelor clienților Sezamo sunt clasicul croissant cu unt, covrigii tip bretzel, gogoșile cu umplutură de fructe, croissantele cu ciocolată și cremă de alune și foietajul cu nuci pecan și sirop de arțar.

Cel mai pofticios client a comandat nu mai puțin de 248 de croissante în ultimele 4 luni, iar cel mai mare număr de produse de patiserie vândute unui singur client în aceeași perioadă a fost de 1.013 de produse.

În ceea ce privește împărțirea demografică, 83% dintre comenzile care includ brutărie și/sau patiserie plasate pe Sezamo au fost făcute de către femei.

Citeste si:
Bimbo se extinde în România și mai cumpără alte 6 fabrici de pâine
Bimbo se extinde în România și mai cumpără alte 6 fabrici de pâine

Produsele de tip brutărie și patiserie sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Panificația, la mare căutare pe Sezamo: un român a comandat peste 200 de croissante cu unt în 4 luni