Lectură de un minut

06 Jul 2018 - Știri și Noutăți

Pana in 2019 Lidl renunta la comercializarea de articole de unica folosinta

Retailerul Lidl si-a propus ca pana la sfarsitul anului 2019 sa renunte la comercializarea de articole de unica folosinta din plastic - pahare, farfuri, tacamuri. Acesta este un prim pas din strategia de sustenabilitate pentru a reduce cantitatea de deseuri de plastic si pentru a asigura un viitor mai bun.

 

Marco Giudici,  VP Achizitii si Marketing in cadrul Lidl Romania a completat: „Strategia noastra privind plasticul urmareste o abordare clara, si anume: prevenire – reducere – reciclare. Prin renuntarea la aceste articole de unica folosinta, prevenim punerea in circuit a unei cantitati suplimentare de plastic si contribuim astfel la imbunatatirea bilantului nostru in ceea ce priveste utilizarea acestui material“.

 

Grupul Schwarz din care fac parte Lidl si Kaufland dezvolta constant masuri si le implementeaza la nivel international pentru gestionarea plasticului. 

Citeste si:
Operațiunile P&G vor deveni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon în următorii 10 ani

 

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent in 30 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza aproximativ 10.500 de magazine si peste 150 de centre logistice in 28 de tari la nivel mondial.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Pana in 2019 Lidl renunta la comercializarea de articole de unica folosinta