Ediția de colecție a fost lansată în ediție limitată de doar 700.000 de pahare. Acestea sunt disponibile în cafenelele 5 to go din întreaga țară, până la finalul lunii ianuarie.
Campaniile de anul acesta care au beneficiat de ediții de pahare dedicate, precum Retrogrand, Tu ești STAR sau #FACEM, au fost bine primite de consumatorii noștri. Avem o comunitate activă, deschisă la nou, care apreciază valoarea adăugată și oportunitatea de a descoperi o nouă utilitate a paharelor 5 to go, prin parteneriate cu branduri cu care rezonăm atât noi, cât și consumatorii noștri.
Radu Savopol, cofondator 5 to go
Ne-am dorit să arătăm românilor că a-ți cumpăra un bilet de avion sau o cafea poate fi la fel de simplu și rapid. Fiecare cafea le aduce clienților 5 to go un voucher Vola.ro în valoare de 20 euro pentru planurile lor de călătorie din noul an.
Claudia Tocilă, marketing manager Vola.ro
5 to go a avut întotdeauna un design recognoscibil al paharelor, păstrând aceeași notă jucăușă, într-un stil pop-art extrem de apreciat de consumatori. Și această ediție de colecție păstrează nota definitorie de design a brandului, însă, de data aceasta, în culori de sărbătoare.
Peste 60.000 de consumatori trec zilnic pragul cafenelelor 5 to go, iar în 2022 recordul de cafele vândute într-o singură zi este deținut de o cafenea din București, cu 1.400 de cafele. Rețeaua 5 to go cuprinde în acest moment 420 de cafenele, cu un ritm de expansiune constant și susținut.
Flormar a inaugurat primul magazin new concept din România

5 to go a luat naștere în 2015, iar pentru finalul anului 2022 se apropie de pragul de 450 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.