Lectură de 3 minute

11 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Packeta România înregistrează o dublare a volumului vânzărilor cross-border în 2022 ca urmare a extinderii magazinelor online în străinătate și a serviciilor de transport

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Extinderea magazinelor online românești în străinătate și dezvoltarea serviciilor de transport dublează volumul livrărilor cross-border în 2022, potrivit estimărilor Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online și compania cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est. Packeta România administrează, de anul acesta, operațiunile Packeta din Grecia, Italia, Turcia și Bulgaria.

Estimarea ia în calcul creșterea accelerată a comerțului online și evoluția pieței de transport și curierat din 2021, când volumele livrate în România și din România către alte țări s-au dublat.

„Livrările cross-border s-au dublat în 2021, față de 2020, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii serviciilor acestora în regiunea Balcanilor, în Turcia și Israel. Totodată, volumele de colete s-au dublat, anul trecut, datorită creșterii numărului de noi magazine online internaționale care livrează către clienții din România, dar și ca urmare a numărului tot mai mare de magazine online românești care își extind afacerile online dincolo de granițe”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Printre cele mai populare destinații de livrare pentru magazinele online din România se regăsesc Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Italia și Spania. Magazinele online care aleg să își dezvolte afacerile internațional aleg aceste țări fie din rațiuni de proximitate, fie că acolo se află mari comunități de români.

Retail jobs

De cealaltă parte, coletele care intră în România sunt livrate mai ales din Cehia, Slovacia, Polonia, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie, SUA și China semn că, deja, multe dintre magazinele online din aceste țări au pătruns la noi.

„Estimăm pentru acest an creșterea numărului de colaborări cu parteneri care sunt interesați să livreze internațional, dar și să pătrundem pe noi piețe din afara țării pentru a le asigura clienților noștri selleri si magazine online oportunități multiple pentru a-și comercializa produsele”, mai spune Alexandr Jeleascov.

Packeta administrează operațiunile pe noi piețe

De anul acesta, Packeta România administrează și operațiunile Packeta din Grecia, Italia, Turcia și Bulgaria, lucru care oferă noi oportunități magazinelor online de a-și extinde operațiunile de comerț pe noi piețe de desfacere, beneficiind de expertiza logistică a Packeta. Planurile companiei vizează fructificarea tuturor oportunităților de creștere în aceste țări și crearea unui sistem bidirecțional din perspectiva livrărilor, bazat pe un flux logistic bine pus la punct.

În prezent, Packeta România oferă:

Citeste si:
Fan Courier lansează platforma Fan Retur, prin care estimează reducerea cu până la 90% a timpului alocat returnării produselor achiziționate
Fan Courier lansează platforma Fan Retur, prin care estimează reducerea cu până la 90% a timpului alocat returnării produselor achiziționate
  • livrare în 34 de țări din Europa, cât și in SUA și Emiratele Arabe Unite;

  • acces la serviciile a peste 70 de transportatori la nivel internațional;

  • multiple modalități de livrare și servicii pentru a acoperi cât mai bine necesitățile clienților și ale partenerilor de comerț electronic;

  • suport și consultanță clienților care doresc să își dezvolte afacerea în afara țării și acces la companii care oferă diferite tipuri de servicii precum, marketplace-uri, servicii de marketing, traduceri, servicii bancare, juridice etc.

La nivel internațional, grupul Packeta a încheiat anul trecut cu venituri de 195 de milioane de euro, a transportat peste 73 de milioane de colete, are o rețea extinsă de peste 92.000 de puncte pick-up și peste 32.000 de clienți.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 10.000 de puncte pick-up proprii și peste 3.000 de Z-Box-uri în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.

În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 32.000 de magazine online și selleri persoane juridice.

Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel, Turcia și Ucraina.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Packeta România înregistrează o dublare a volumului vânzărilor cross-border în 2022 ca urmare a extinderii magazinelor online în străinătate și a serviciilor de transport