Lectură de 2 minute

28 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Packeta alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltare în România, anul acesta

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online, cu rețea de puncte pick-up în Europa Centrală și de Est, accelerează investițiile pe piața locală și alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltarea business-ului din România. Compania vizează deschiderea a două noi depozite și dublarea numărului de puncte pick-up, la peste 1.000.

​​​​​​Investițiile vor fi direcționate, în principal, către deschiderea a două noi depozite în România și în extinderea rețelei de puncte pick-up, compania vizând dublarea acestora până la finalul anului.

Packeta va continua investițiile începute anterior în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice și de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creșterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internațional, în integrări tehnice și în creșterea numărului de magazine online partenere.

Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 11,7 milioane de euro, în creștere cu 160% față de anul anterior.

Retail jobs

„Prin potențialul pe care îl are piața de livrări și datorită evoluției comerțului online pe plan local, România se află în centrul preocupărilor companiei la nivel de grup. Planurile Packeta în România sunt, astfel, centrate pe dezvoltarea capacităților de livrare în toată țara, fiind totodată, interesați să contribuim la dezvoltarea industriei și să oferim servicii de calitate la prețuri avantajoase, mai ales în contextul actual”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România, menționând că între prioritățile din acest an ale companiei se află dublarea rețelei de puncte pick-up, la peste 1.000 de locații.

În 2021, din totalul coletelor procesate de Packeta România, aproximativ 35% au fost expediate către puncte pick-up din România, iar circa 60% către puncte pick-up din afara țării.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și ora ridicării produselor. Compania are o rețea de peste 10.000 de puncte pick-up proprii și peste 2.160 de Z-Box-uri în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa. În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 32.000 de magazine online și selleri persoane juridice. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel, Turcia și Ucraina.

Citeste si:
Câți bani cheltuie românii de Crăciun?  Trucuri pentru a-ți optimiza bugetul în perioada sărbătorilor
Câți bani cheltuie românii de Crăciun?  Trucuri pentru a-ți optimiza bugetul în perioada sărbătorilor
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Packeta alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltare în România, anul acesta