Lectură de 3 minute

11 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Oferte și reduceri METRO: ce găsim pe rafturile retailerului

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Zeci de antreprenori din toată țara, partenerii  METRO, au pregătit produse și oferte surpriză pentru clienți în cadrul evenimentului “Ziua Afacerii Tale”, o inițiativă globală Metro dedicată antreprenorilor din lumea întreagă.

Sursa foto: METRO

Lista ofertelor și produselor surpriză include pachete la prețuri speciale în magazinele de proximitate, un desert gratuit oferit de restaurantele care folosesc DISH platforma METRO pentru comenzi online sau o noapte de cazare gratuită ori un preparat cadou oferite de o parte dintre localurile și unitățile de cazare prezente în ”Ghidul de călătorie 2022”, ghid lansat de METRO în această vară, ca un demers menit să crească vizibilitatea și profitabilitatea clienților săi, care dețin hoteluri și restaurante în zone turistice ale României.

“Ziua Afacerii Tale este despre curajul și perseverența fiecărui antreprenor. Despre a ne exprima recunoștința pentru contribuția afacerilor independente în dezvoltarea comunităților din care fac parte. În această zi, fie că alegi să comanzi prânzul de la restaurantul preferat, îți faci cumpărăturile de la magazinul din colț sau te bucuri de o mini-escapadă la munte, faci parte din succesul antreprenorilor locali”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Cum sărbătorește METRO antreprenorii

De “Ziua Afacerii Tale”, comunitatea LaDoiPași –, care aniversează anul acesta 10 ani de existență, METRO a pregătit redeschiderea a 10 magazine LaDoiPași din țară, parte din rețea încă de la inceput. Magazinele au fost modernizate și optimizate și își așteaptă clienții nu doar cu un aspect nou, ci și cu oferte speciale pentru “Ziua Afacerii Tale”. În ultimele 12 luni, rețeaua de magazine LaDoiPași s-a extins în mod accelerat, numărând 368 de inaugurări la nivel național.

Totodată, o serie de oferte sunt comercializate și de alți clienți revânzătorii METRO din țară.

În același timp, clienții METRO din industria ospitalității sărbătoresc și ei evenimentul și oferă promoții surpriză. Peste 100 de restaurante ce utilizează platforma digitală DISH oferă un desert gratuit la fiecare comandă online realizată.

În plus, peste 50 de clienți din HoReca, prezenți în ”Ghidul de călătorie 2022” lansat de METRO, oferă pentru rezervările de minimum două nopți de cazare, încă o noapte gratuită de cazare. Cei care dețin un restaurant vor oferi un desert gratuit.

O activare specială organizează și clientul PizzaMania, alături de METRO, oferind macarons la orice comandă online sau la una dintre locațiile sale.

Citeste si:
Hushimo: de la bucătăria unui templu budist la un mic restaurant în Amzei, povestea lui Hubert și a lui Moto către visul unei bucătării asiatice autentice
Hushimo: de la bucătăria unui templu budist la un mic restaurant în Amzei, povestea lui Hubert și a lui Moto către visul unei bucătării asiatice autentice

De asemenea, METRO România lansează și o campanie digitală de comunicare (Google, Youtube, Facebook, Instagram și website-ul www.metro.ro), pentru a oferi vizibilitate tuturor clienților care iau parte la acest eveniment, oferind promovare geo-targetată locațiilor participante.

Nu în ultimul rând, METRO a pregătit și concursuri cu premii, adresate atât clienților, cât și angajaților companiei.

“Ziua Afacerii Tale”, o inițiativă globală dedicată antreprenorilor din lumea întreagă, a ajuns la cea de-a 7-a ediție locală.

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți.

Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Oferte și reduceri METRO: ce găsim pe rafturile retailerului